    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Get Bank - 6,28% (7,75%) na 4 m-ce
    Date: Sat, 8 Oct 2011 22:55:41 +0200

    "osa" <o...@n...onet.pl> wrote in message
    news:j6qc7d$9eb$1@news.onet.pl...

    > Widać Getin Holding i jego klienci lubią taką zabawę ;)

    Tu nie ma nic do rzeczy lubienie....
    Cecha wspolna GO, Opena i Idea jest jeden badziewny system internetowy oraz
    chec oszukania 'niedbalego', roztargnionego klienta, przypomina mi to oferty
    firm telekomunikacyjnych..., ale to dyskusja zbyt odbiegajaca od tematu.
    Lokaty mozna zalozyc tylko jako odnawialne, po zalozeniu trzeba zmieniac na
    nieodnawialne. Dla niedbajacych lokaty zawsze odnawiaja sie jako
    standardowe, czyli bardzo kiepska oferta (choc mamy w tym czasie inne
    promocje)- na tym zaczepiona jest oferta tych bankow.
    Ze swiadomymi klientami maja gorzej bo ci zmieniaja lokaty na nieodnawialne
    i przenosza sie miedzy hybrydami omijajac 'pulapki' zastawione przez kazdy z
    bankow.
    pytanie jest -jaki jest stosunek klientow swiadomych do tych sprawnych
    inaczej? i wtedy moze mielibysmy odpowiedz, dlaczego te twory dalej
    paczkuja...
    A jeszcze mozna dodac, ze centrale wszystkich getinow, Opena, Idea i
    Getbanku sa w jednym miejscu, pod tym samym adresem.