  • 1. Data: 2002-04-09 12:00:12
    Temat: Gdzie tani i wygodny ROR bez bankowego tytułu egzekucyjnego
    Od: <p...@p...com>

    Miło byłoby gdyby dawali bezprowizyjne wypłaty (idealnie z Euronetu) i przelewy
    przez internet.

    Brak zapisu o poddaniu się egzekucji to dla mnie warunek konieczny.

    Co możecie polecić?

    Przemek

  • 2. Data: 2002-04-11 04:24:47
    Od: d...@i...pl (Adam S.)

    > Brak zapisu o poddaniu się egzekucji to dla mnie warunek konieczny.

    Przewidujesz tak od razu debety ??? Bardziej powaznie zaden Bank nie spełni
    Twojego warunku wiec otwarcie RORu raczej mozesz sobie darowac

    pozd gren

    Mietek Szczesniak. Plyty do wzięcia. Od zaraz.
    >>> http://link.interia.pl/f159b

  • 3. Data: 2002-04-11 07:11:53
    Od: <p...@p...com>

    > Bardziej powaznie zaden Bank nie spełni
    > Twojego warunku wiec otwarcie RORu raczej mozesz sobie darowac
    >
    > pozd gren

    Mylisz się!!!

    Mam integrum w BGŻ bez tytułu egzekucyjnego. Swietne konto, ale niestety
    jedyne.

    Może ktoś bardziej konstruktywnie???

    Przemek

  • 4. Data: 2002-04-11 14:46:34
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 11 Apr 2002 09:11:53 +0200,
    osoba podpisana: <p...@p...com> <p...@p...com>
    napisała:

    > Mylisz się!!!
    >
    > Mam integrum w BGŻ bez tytułu egzekucyjnego. Swietne konto, ale niestety
    > jedyne.

    O, a to jest bardzo ciekawe, ja jak otwierałem to kazali mi podpisać.....
    KJ

    --
    Ten tekst powstał w nadziei, ze bedzie komuś przydatny, jednak autor nie
    bierze odpowiedzialnosci za skutki wynikłe z jego przeczytania.

  • 5. Data: 2002-04-11 17:42:44
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik <p...@p...com> napisał w wiadomości
    > Mam integrum w BGŻ bez tytułu egzekucyjnego. Swietne konto, ale niestety
    > jedyne.
    > Może ktoś bardziej konstruktywnie???

    Nadzieja jest matką....
    Masz zamiar "okpić" bank ???
    Do czego ci ten wymóg jest niezbędny ?????
    Takich banków już nie ma.
    Formułka jest wygodna dla banku, przyspiesza ewentualną procedurę sądową i
    nic ponadto.
    Twoje Integrum też cię "skasuje" obojętnie czy podpisałeś czy nie.

  • 6. Data: 2002-04-12 06:40:37
    Od: "schen" <s...@i...pl>

    > Mam integrum w BGŻ bez tytułu egzekucyjnego. Swietne konto, ale niestety
    > jedyne.

    Jak ja zakladalem Integrum to podpisywalem na kwote 5000. To i tak nieduzo -
    w PKO chca 25000.

  • 7. Data: 2002-04-12 08:25:05
    Od: <p...@p...com>

    > Dnia  11 Apr 2002 09:11:53 +0200,
    > osoba podpisana: <p...@p...com> <p...@p...com>

    > O, a to jest bardzo ciekawe, ja jak otwierałem to kazali mi podpisać.....
    > KJ

    Mi też kazali. rozmowa wyglądała tak:

    Pani: Proszę podpisać oświadczenie o poddaniu się egzekucji.

    Ja: A dlaczego.

    Pani: Bo taki jest wymóg żeby pan dostał 500 zł debetu po 3 miesiącach.

    Ja: A jak nie podpiszę?

    Pani: To nie dostanie pan debetu.

    Ja: To nie podpisuję.

    I JUŻ

    A może jednak ktoś odpowie na moje pytanie konstruktywnie (Gdzie ROR bez tytułu
    egz.) Gdyby ktoś wiedział jak wygląda procedura egzekucji bankowej też się
    chętnie dowiem.

    Przemek

  • 8. Data: 2002-04-12 11:15:00
    Od: "blad" <b...@W...pl>

> [...]
    tytułu
    > egz.) Gdyby ktoś wiedział jak wygląda procedura egzekucji bankowej też

    identycznie przebiega rozmowa w pkobp jak konto jest umiejscowione, bez
    karty i czekow - rowniez bez tytulu egzekucyjnego
    *** blad ***

  • 9. Data: 2002-04-12 16:30:45
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Pani: To nie dostanie pan debetu.

    A jak pan nie chcesz korzystać z kredytów to tytułu egzekucyjnego nigdzie
    nie ma
    To jest po to ułatwić ściganie delikwenta za ewentualnie niespłacony kredyt.
    I kwota zwykle jest równoważna maksymalnemu technicznie możliwemu
    "oskubaniu" banku (nie mylić z wysokością przyznanego limitu)

    Nie rodzi za sobą żadnych złych konsekwencji dla uczciwych ludzi.
    Procedura sądowa i tak musi się odbyć, ale jest szybciej rozpoczynana.
    Bank może żądać tylko tyle ile mu wisisz

  • 10. Data: 2002-04-12 18:58:32
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > mnie powiedzieli w multibanku, ze nie trzeba podpisywac jesli nie
    > bedzie sie wystepowalo o debet

    10000 zl w przypadku limitu kredytowego dodatkowo 150% wartosci przyznanego
    limitu.

    Maciej

    --
    FAQ news://pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl