  • 11. Data: 2016-02-03 11:09:41
    Temat: Re: Gdzie sie zmienia ustawienie limitow dziennych ALIOR?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup
    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    >NO nie wiem. w mBanku nic mi nie wiadomo na ten temat.

    Konto prywatne czy firmowe ?

    Na prywatnym mam imo 10 tys dziennego limitu ... i tez nigdzie nie
    widze zeby to mozna bylo ustawic.

    https://www.mbank.pl/pomoc/info/bankowosc-mobilna/ba
    nkowosc-mobilna-przelewy-jednorazowe.html
    https://www.mbank.pl/forum/watek,996958,przelew-na-d
    uza-kwote-limity,1.html

    Ktos tu klamie :-)
    Czy w pierwszym linku maja na mysli aplikacje na telefon ?

    J.

  • 12. Data: 2016-02-03 11:53:20
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup

    > Konto prywatne czy firmowe ?
    Prywatne. Uprzedzając: robiłem swego czasu przelew za mieszkanie
    (6cyfrowa kwota) bez problemu.

> [...]

    > widze zeby to mozna bylo ustawic.

    > https://www.mbank.pl/pomoc/info/bankowosc-mobilna/ba
    nkowosc-mobilna-przelewy-jednorazowe.html

    Nie. Może faktczynie powinienem był dodać, że chodzi mi o zwykły dostęp
    internetowy.

    > Czy w pierwszym linku maja na mysli aplikacje na telefon ?
    bankowość MOBILNA
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    How many months are we going to be behind them [Redhat] with a glibc

  • 13. Data: 2016-02-03 12:37:24
    Od: Jakub <s...@q...com>

    U mnie konto firmowe, na PC (nie mobilne).

  • 14. Data: 2016-02-03 15:15:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    >Prywatne. Uprzedzając: robiłem swego czasu przelew za mieszkanie
    >(6cyfrowa kwota) bez problemu.

    Do mnie swego czasu dzwonili z inteligo z prosba o potwierdzenie, bo
    kwota wieksza.
    Przelew miedzy kontem zwyklym a oszczednosciowym :-)

    nkowosc-mobilna-przelewy-jednorazowe.html
    uza-kwote-limity,1.html
    >Nie. Może faktczynie powinienem był dodać, że chodzi mi o zwykły
> [...]

    Mobilna to szerokie pojecie.
    Strona otwarta z telefonu to mobilna czy nie ? Strona normalna, nie to
    m.*
    Notebook odpalony w pociagu to bankowosc stacjonarna ?

    J.

  • 15. Data: 2016-02-03 16:58:09
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-02-03 o 15:15, J.F. pisze:
> [...]
    > Strona otwarta z telefonu to mobilna czy nie ? Strona normalna, nie to m.*
    > Notebook odpalony w pociagu to bankowosc stacjonarna ?

    A przeczytałeś chociaż co jest w tym linku co to go wkleiłeś???
    _Przelewy jednorazowe w aplikacjach i lekkiej wersji serwisu
    transakcyjnego mBanku_

    --
    Pete