  • 11. Data: 2005-08-31 09:24:41
    Temat: Re: Gdzie najwyzsze OPROCENTOWANIE
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Rafał Krupiński" <r...@m...com>
    napisał w wiadomości news:20050831105419.39022642@home...
    on 31 Aug 2005 10:37:11 +0200 "S.T." <n...@p...onet.pl> wrote:

    > inecie?
    >
    > A po co ktoś miałby specjalnie odejść od TV,
    > włączać komputer, czekać aż się załaduje, łączyć z internetem ...
    > żeby zobaczyć dane dostępne w TV ?;-)))
    >
    > Uwierz, tacy wciąż jeszcze istnieją ;-)

    są tutaj?

    Jasne!
    Siedza przed TV z laptokiem na kolanach i czytaja usenet.
    ;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 12. Data: 2005-08-31 09:28:25
    Od: "opolanin" <m...@...opisie>

    Użytkownik "$$Szalony_Kapelusznik$$"
    <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl> napisał w wiadomości
    > Spokojnie mozna wylicytowac 6,7% w Millennium :)

    witam,
    powiedz prosze jak tego dokonales? ;-)
    czy nie majac u nich konta tez mozna takie warunki wynegocjowac?

    pozdrawiam
    opolanin

  • 13. Data: 2005-08-31 09:35:08
    Od: "Akcent" <c...@o...pl>

    > po co ktoś miałby specjalnie włączać tv, żeby zobaczyć dane dostępne w
    inecie?

    Przecież napisałem - przyzwyczajenie. I ten dreszczyk emocji, gdy strona
    przechodzi z 7-ej, na 8-mą, z 8-mej na 9-tą, itd. ;)

    --
    Ave,
    Piotr

  • 14. Data: 2005-08-31 09:55:31
    Od: "opolanin" <m...@...opisie>

    napisał w wiadomości news:20050831102349.7019ee09@home...
    >po co ktoś miałby specjalnie włączać tv, żeby zobaczyć dane dostępne w
    >inecie?

    http://www.tvp.pl/tg/ekonom/fundusze/home.htm

    pozdrawiam
    opolanin

  • 15. Data: 2005-08-31 17:19:02
    Od: "GRU_Sniper" <g...@w...pl>

    Użytkownik "opolanin" <m...@...opisie> napisał w wiadomości

    > http://www.tvp.pl/tg/ekonom/fundusze/home.htm

    a nie ma gdzies w formie graficznej ? Bo to zakrawa o telegazete :(

  • 16. Data: 2005-09-02 21:37:00
    Od: "Zbyszek" <z...@n...spam>

    Użytkownik "GRU_Sniper" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "opolanin" <m...@...opisie> napisał w wiadomości

    > a nie ma gdzies w formie graficznej ? Bo to zakrawa o telegazete :(

    i pilot nie działa.