  • 31. Data: 2003-01-30 15:15:58
    Temat: Re: Gdzie najtansze wplaty na konto duzych kwot?
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech W." <o...@-...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b1863i$6a3$1@news.tpi.pl...

    > Aha - i nie na swoje, ale to chyba nie ma znaczenia.

    Po prostu dokonujesz wpłaty gotówkowej w dowolnej placówce PKO BP - wpłaty
    na inteligo nie są obciążone prowizją...
    Nie potrzeba żadnego innego RORu...

    Może ja czegoś nie zakumałem, ale nie rozumiem tego kombinowania... :-|

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 32. Data: 2003-01-30 15:58:55
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > Czy wrzutnia daje potwierdzenie przelewu? ;-)
    > Może to śmieszne, ale jak w ogóle wygląda kwestia bezpieczeństwa (mojego)
    > takiej operacji przez wrzutnię?

    Komisyjne otwieranie torby. Musiałbyś mieć wyjątkowego pecha by bank w tak perfidny
    sposób cię okradł.

  • 33. Data: 2003-01-31 08:32:23
    Od: "Wojciech W." <o...@-...onet.pl>

    > Komisyjne otwieranie torby. Musiałbyś mieć wyjątkowego pecha by bank w tak
    perfidny sposób cię okradł.
    Do korzystania z wrzutni potrzebna jest jakaś umowa z bankiem? Jakieś
    "torby"? ;-)

    Wojtas

  • 34. Data: 2003-01-31 08:42:21
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 31 Jan 2003 09:32:23 +0100, "Wojciech W."
    <o...@-...onet.pl> wrote:

    >perfidny sposób cię okradł.
    >Do korzystania z wrzutni potrzebna jest jakaś umowa z bankiem? Jakieś
    >"torby"? ;-)

    Raczej tak. Chyba, ze bak jus gdzies w regulaminach uwzglednil trezor.
    W wypadku Multi umowa, specjalna karta do otwierania wrzutni,
    do wplat sa bezpieczne koperty (jednorazowego uzytku) i specjalne
    portfele (wielorazowe).
    Koszt koperty - 1 zl za sztuke.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653