  • 11. Data: 2012-12-05 06:49:21
    Temat: Re: Gdzie ROR?
    Od: TrzyLinie <t...@U...pl>

    W dniu 2012-12-04 21:43, Rafał Grzelak napisał(a):

    > Powyzej 9k/mc Aurum jest za darmo. Bankomaty tez (wszystkie). I
    > przelewy.
    > Trzeba tylko sie udac i podpisac jakis papier.

    Aurum może i jest za "darmo", ale ja mówię o "Złotym koncie", poprzedniku
    Aurum, które właśnie kosztowało 16,50 zł bez względu na wpływy.

    --
    TrzyLinie

  • 12. Data: 2012-12-05 07:29:32
    Od: s...@g...com

    > raz piszesz ze ranek, raz ze popo�udnie. to kiedy w ko�cu chodzi�e� po tych

    > bankach? coďż˝ mi tu nie pasuje.
    > ;)

    Poranek był tak piekny że szedłem piechotą. I z tak zeszło mi do popołudnia.

    ps dawno tyle nie chodziłem więc wieczorem nogi mnie bolały jak cholera/

  • 13. Data: 2012-12-05 09:19:39
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Tue, 04 Dec 2012 18:06:46 +0100, <s...@g...com> wrote:

> [...]
    > Miałem wolne popołudnie więc stwierdziłem że warto obniżyć koszty życia
    > i jednocześnie pospacerować po bankowej-street Krakowie .

    Ale co to za chargeback 3% Ci zaproponowali w Aliorze placówkowym? Od
    jakich transakcji?
    Alior na swojej stronie opisuje tylko zwrot 1% od wszystkiego w koncie
    zakupowym, lecz od tego korzystniejsza jest KK Polbanku. Ewentualnie Alior
    proponuje kartę ze zwrotem 5% ale od bardzo nielicznych transakcji, np.
    teraz w grudniu zakupy w sklepach z zabawkami (w tym przypadku, jeśli coś
    można kupić w sklepie z zabawkami, to można tez kupić taniej na allegro i
    też dostać 5% zwrotu na Syncu).
    Gdyby Alior w placówkach miał jakąś ekstra ofertę, to podziel się
    wiadomością.

    Matt

  • 14. Data: 2012-12-05 17:48:14
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 04 Dec 2012 06:21:32 -0800, suryga napisał(a):

    > Ale jakoś tak zapadł mi w pamięć Alior:
    > te 3% cash back i nocna lokata na połowe środków.
    >
    > Krókie pytanie:
    > Czy są jakieś minusy tego konta?
    > Ewentualnie jakieś inne opcje?

    Alior czy Sync, bo to ten sam właściciel ale dwa różne banki. W Sync ma
    5% CB za transakcję internetowe, przelewy, bankomaty za darmo. Do tego
    gratis wkurzające reklamy tak samo jak w Aliorze ;)
    Napisz lepiej na czym najbardziej Ci/Wam zależy to się coś pewnie
    wymyśli ;)

    --
    xbartx

  • 15. Data: 2012-12-05 20:10:58
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 5 grudnia 2012 09:19:39 UTC+1 użytkownik Matt napisał:

> [...]
    >
    > też dostać 5% zwrotu na Syncu).
    >
    > Gdyby Alior w placówkach miał jakąś ekstra ofertę, to podziel się

    Masz racje sprawdziłem faktycznie 1%. Zasugerowałem się tym że od 3000 zwracją 30 zł.

  • 16. Data: 2012-12-05 20:23:14
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 5 grudnia 2012 17:48:14 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:

> [...]
    > gratis wkurzające reklamy tak samo jak w Aliorze ;)
    > Napisz lepiej na czym najbardziej Ci/Wam zależy to się coś pewnie

    Tak jak mówie przeszedłem kilka Banków w jeden dzień.
    W większości miałem wszytsko za darmo:
    Internet za darmo
    Bankomaty za darmo
    Wypłata w banku za darmo

    POD WARUNKIEM że będę miała odpowiednie przepływy.

    A mi chodzi o tak zwane kruczki, funkcjonalności o których mało ludzi wie....
    Wyjaśnie to na moim samochodzie:
    Gdyby był rok starszy albo młodszy przekładnia kierownicza nie kosztowałaby 1000PLN
    tylko połowe mniej. Ale nie wiedziałem.

    Po prostu śledzę tą grupę od jakiegoś czasu i widzę że są tu prawdziwi fachowcy od
    Banków. I teraz szukam jakiegoś konta z gadżetami. IFona nie mam ale konto chce mieć
    super.

    No i warunek podstawowy. Szukam Banku na następne X lat.

  • 17. Data: 2012-12-05 20:30:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    s...@g...com wrote:
    > No i warunek podstawowy. Szukam Banku na następne X lat.

    mam inteligo x lat od samego poczatku jak powstalo i sobie chwale.
    pod warunkiem, ze nie probujesz wplacac gotowki, tylko ja wydajesz.

  • 18. Data: 2012-12-05 23:39:30
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 05 Dec 2012 11:23:14 -0800, suryga napisał(a):

    > No i warunek podstawowy. Szukam Banku na następne X lat.

    Warunek podstawowy to jest taki, że jak chcesz żeby Ci coś polecono to
    musisz napisać czego potrzebujesz - popatrz na inne posty na grupie jak
    to się mniej więcej odbywa. Teksy w stylu "I teraz szukam jakiegoś konta
    z gadżetami. IFona nie mam ale konto chce mieć super." raczej Ci nie
    pomogą, bo mówią dokładnie nic.

    --
    xbartx

  • 19. Data: 2012-12-06 06:04:13
    Od: TrzyLinie <t...@U...pl>

    W dniu 2012-12-05 20:23, s...@g...com napisał(a):
    > No i warunek podstawowy. Szukam Banku na następne X lat.

    Chyba tu jest problem... Dziś oferta w banku A będzie super, ale jak
    A nałapie jeleni, to wprowadzi opłaty, prowizje, "udogodnienia dla dobra
    i ochrony klienta" itd i trzeba będzie się wynosić z A do B. I tak ciągle.

    Inteligo jest całkiem stabilne od lat, zmiany IMO tylko na lepsze.

    --
    TrzyLinie

  • 20. Data: 2012-12-06 07:06:53
    Od: Marek <m...@o...pl>

    W dniu 05.12.2012 20:23, s...@g...com pisze:

> [...]
    super.

    > No i warunek podstawowy. Szukam Banku na następne X lat.

    za fachowca od bankow sie absolutnie nie uwazam, a nawet wrecz
    przeciwnie....
    ale jednak od dłuższego czasu jest dla mnie jasne, ze znalezienie banku
    na lata jest NIEMOZLIWE ! Banki zawsze bedą nas miały głeboko....
    jak w reklamie: "Bank ma zarabiac....", klient jest tylko srodkiem do
    tego celu i to wcale nie najwazniejszym.
    trzeba zmieniać banki -> to jest jedyna metoda egzekwowania godziwych
    warunkow.
    marek