eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGE Money - refleksja › Re: GE Money - refleksja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Zbigniew <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: GE Money - refleksja
    Date: Wed, 20 Apr 2005 23:03:04 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 98
    Sender: z...@p...onet.pl@host-ip131-228.crowley.pl
    Message-ID: <opspjt3extynic5p@ada>
    References: <d418h9$b5h$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: z...@p...onet.pl
    NNTP-Posting-Host: host-ip131-228.crowley.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; delsp=yes; charset=windows-1250
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    X-Trace: news.onet.pl 1114030993 6979 62.111.228.131 (20 Apr 2005 21:03:13 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 20 Apr 2005 21:03:13 GMT
    User-Agent: Opera M2/7.50 (Win32, build 3778)
    X-Antivirus: avast! (VPS 0516-4, 2005-04-20), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:345248
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 18 Apr 2005 21:23:53 +0000 (UTC), Mirek Wos
    <n...@W...gazeta.pl> napisał:

    > Witam!
    >
    > Chcialbym sie z Wami podzielic refleksja na temat traktowania klientow
    > przez
    > GE Money Bank. Zapewne nie bede jedynym, ktorego to spotkalo, ale moze
    > moja
    > refleksja z tym bankiem uchroni kogos od podjecia decyzji o wspolpracy.
    >
    > Otoz w lipcu 2003 roku podpisalem umowe kredytowa. Jednym ze sposobow
    > zabezpieczenia byla lokata, w wysokosci 6 miesiecznych rat (ok 7000 zl),
    > na
    > okres trwania kredytu. Takie zabezpieczenie bylo potrzebne w wyniku
    > nizszej
    > wiarygodnosci kredytowej. Minely blisko 2 lata (mamy 2005) i splata
    > kredytu
    > przebiegala bezproblemowo (ani jednego spoznienia ze splata). Zwrocilem
    > sie do
    > banku z pismem i prosba o zwolnienie lokaty, ze wzgledu na diametralnie
    > inna
    > sytuacje finansowa i wiarygodnosc. I dostalem oczywiscie odpowiedz. Ale
    > odpowiedz miala taki sens: "Bank odmawia zgody na zwolnienie lokaty, gdyz
    > zostala ona otwarta wedle umowy i obowiazuje w trakcie calego okresu
    > kredytowania." I ani slowa wiecej. Tylko tyle, ze tak jest w umowie a oni
    > zapewne umow nie aneksuja :/. Odwolalem sie i dostalem pisemko, ze bank
    > podtrzymuje poprzednia decyzje. Probowalem sie skontaktowac z kims
    > kompetentnym ale 'wazniaki' z banku oczywiscie nie maja obowiazku
    > rozmawiac z
    > szaraczkiem klientem. Klient-szaraczek ma do dyspozycji infolinia z
    > panienkami, ktore po zweryfikowaniu mnie moga tylko przyjac informacje.
    > Proba
    > kontaktu z jakakolwiek osoba kompetentna konczy sie fiaskiem.
    > Zastanawiam sie
    > co w tej sytuacji zrobic? Oczywiscie oprocz szukania nowego
    > kredytodawcy. W
    > ogole zastanawiam sie nad proklienckim podejsciem w tym amerykanskim
    > banku. A
    > moze to tylko z wlascicielstwa jest amerykanski?! Bo nie podejrzewam
    > takich
    > praktyk w tej szacownej instytucji w USA. Szczegolnie po przeczytaniu
    > paru
    > informacji na temat Jacka Welcha uwazam, ze takie podejscie jak w tym
    > banku w
    > Polsce, w USA nie mialoby miejsca. A moze wyslac maila z podobnej tresci
    > informacja do zarzadu banku w USA (z kopia do centrali w Polsce)? Moze
    > to ich
    > jakos zmieni w podejsciu do klienta?
    > Co o tym sadzicie?
    > Mirek Wos
    >

    To wystarczy zwrócic sie z wnioskiem, na ich blankiecie, o zmiane
    zabezpieczenia. To w przypadku moich klientów podziałało. takie dziwne
    procedury i co dziwne wiedzieli co z tym zrobić.
    Zbyszek

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1