eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGE Money Bank - dlaczego unikac... › Re: GE Money Bank - dlaczego unikac...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "witek" <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: GE Money Bank - dlaczego unikac...
    Date: Sun, 29 Apr 2007 16:26:38 -0500
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 36
    Message-ID: <f132if$p1l$1@inews.gazeta.pl>
    References: <f10s3f$f8n$1@inews.gazeta.pl> <f10t1m$gvh$1@inews.gazeta.pl>
    <463449b2$0$13201$f69f905@mamut2.aster.pl> <f11ph6$cm5$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@b...kjonca> <f12b7e$62d$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@b...kjonca> <f12duu$drp$1@inews.gazeta.pl>
    <f12p2u$qis$1@sunflower.man.poznan.pl> <f12psq$nem$1@inews.gazeta.pl>
    <4634f458$0$13177$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Host: adsl-68-94-95-4.dsl.stlsmo.swbell.net
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1177882000 25653 68.94.95.4 (29 Apr 2007 21:26:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 29 Apr 2007 21:26:40 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-User: witek7205
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:413847
    [ ukryj nagłówki ]


    "Ra" <...@s...pl> wrote in message
    news:4634f458$0$13177$f69f905@mamut2.aster.pl...
    >>
    >> Ależ GE zrobił w tym przypadku wszystko co było możliwe.
    >> Wytłumaczył o co chodzi i uznał przeterminowe wpłaty jako spłate kwoty
    >> minmalnej.
    > nie oceniam samej oferty jako takiej. Ale skoro temat wzbudza kontrowersje
    > i trochę ludzi na forum gw załapało sie na karę więc oznacza to że gdzieś
    > jest błąd, a napewno na poziomie informowania klienta
    >
    >> Co ma jeszcze zrobić.
    >> Przyjść z kwiatami i przeprosić za to, że klient nie rozumie co
    >> podpisuje.
    >> Sami z siebie karty nie wcisnęli, trzeba się było na końcu wniosku
    >> podpisać.
    > można przyjąc że skoro ludzie są głupi to niech płacą, tylko że moim
    > odbiorze targetem ge jest grupa ludzi gorzej zarabiająca i często o 0
    > wiedzy o produktach finansowych, więc takie podejście świadczy źle o banku

    Jakie podejście świadczy źle o banku.
    Przecież bez problemu uznali im przedwczesne wpłaty i nienaliczyli żadnych
    opłat za brak wpłaty minimalnej.
    Ponawiam moje pytanie. Co niby bank ma dla nich jeszcze zrobić.
    Wysłać lektora do przeczytania treści umowy i regulaminu?
    Podejście banku chyba świadczy o nim jak najlepiej.



    > Jak brałem swój kred. hip. to nawet nie zajrzałem do oferty ge, generalnie
    > nie korzystam z banków wynalazków oraz banków, które "czekają" na
    > potknięcie klienta żeby łupnac mu karę

    W którym miejscu GE czeka na potknięcie klienta?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1