    From: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: GE Money Bank
    Date: Mon, 02 Jan 2006 20:51:01 +0100

    sg wrote:
    [..]]

    > problem jest raczej taki, ze bank sie nie przejmuje tym, ze moze to u
    > nich cos nawalilo i wysyla mi ponaglenie zwyklym listem, a nie
    > poleconym, z informacja, ze jak nie wplacilem tego kilka dni temu to cos
    > tam. Wydaje mi sie, ze jak juz bank mi cos wysyla to powinien mnie
    > powaznie traktowac. Poprzednio mnie tak traktowal, ale przestal, to
    Ależ bardzo poważnie Cię traktuje. Jak poczytasz sobie archiwum grupy to
    zobaczysz, że całkiem spory odsetek postów to jest użalanie się nad
    sobą ciamajd, którym zapomniało się zamknąć konto, tudzież, źle sie
    obliczyli z kredytem, a zły bank nie poinformował o zaległości, tylko od
    razu skierowal sprawę do sądu/windykacji. Tutaj Ci przypomina o
    niedopłacie, a Ty jeszcze się żalisz.
    [...]
    > wyslac zwyklym listem ponaglenie, wysle jutro ze jak do dzisiaj nie
    > wplaca to ich podam do sadu, i co ?

    I z tym powinieneś iść do swojego posła, zeby zmniejszył
    uprzywilejowanie banków (BTE na przykład)
    KJ