  • Data: 2006-11-17 17:33:33
    Temat: Re: Fuzja Bph/PKo - konto firmowe
    Od: "armi" <armi3@wytnijto_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "monika mu" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ejk5nl$evj$1@inews.gazeta.pl...
    > Moje konto firmowe od kilku lat mam w BPH. Niestety mój oddział został
    > szcześliwcem do wydelegowania do PKO. Trochę się obawiam PKo, no cóż pare
    > lat temu mój mąż miał konto i wspomina to jak najgorzej. A może coś się
    > zmieniło na lepsze :) .Zastanawiam się co dalej... W informacji którą
    > przeczytałm ze PKO obiecuje możliwość korzystania z kont (rozumiem
    > internetowych) i informatycy nad tym pracują. jednak trochę strach, bo
    > jednak zawsze coś takiego może wiązać się z jakimiś błedami. Zaginie
    > gdzieś
> [...]

    Witam

    Z tego co ja przeczytałem w tym artykule to mają do PeKaO trafić małe i
    średnie firmy tylko z tych 285 przejmowanych oddziałów oraz wszyscy klienci
    korporacyjni.
    Mój oddział naszczęście zostaje w mini-BPH
    PS zawsze możesz przejść do mini-BPH tego nikt Ci nie zabroni. Z tym, że i
    ta część banku ma być na sprzedaż wystawiona.

    pozdr
    armi