    From: ronsko <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Fuzja BPH-Pekao i pozyczka nie spłacona automatycznie
    Date: Mon, 18 Feb 2008 19:15:30 +0100

    JerzyR pisze:
    > to bardzo ciekawe, bo ja właśnie chce im (Pekao sa) wypowiedziec umowe rach.
    > bank. (Sezam Srebrny) a mam zaciagniety w BPH kredyt hipoteczny i takie samo
    > uregulowanie w umowie.
    > Ciekawe czy każą mi miec u nich konto czy wystarczy jak bede terminowo
    > spłacał kredyt?
    > W umowie nie jest napisane, że gdy nie bede miał u nich konta to jest to
    > powód do wypowiedzenia umowy krefytu hipotecznego.
    >
    > IMHO spac ręcznie ratę kredytu i po spłacie kredytu lub wcześniej uciekaj z
    > tego banku....

    Mam podobną sytuację konto, karta
    i kredyt były w oddziale łączącym sie z Pekao więc zgodnie z
    informacjami (nikt tego nie rozgłaśniał ale była taka opcja) złożyłem 3
    osobne wnioski na każdy produkt (karta,konto,kredy) o przeniesienie do
    oddziału mini-BPH. No i ok czekam sobie, mija z miesiąc no i coś mnie
    tknęło zadzwoniłem do BPH no i oczywiście wiedziałem karta + konto
    przeszły kredyt został w Pekao. Z oddziału mi coś tłumaczą że to kredyt
    przez jakieś centrum brane i nie udało im sie go zmigrowac. Piszę
    skargę, po miesiącu dostaje odp. że wszystko jest zgodne i kredyty
    zawarte przez te centrum tak czy siak przechodzą do Pekao. Oczywiście
    podczas brania kredytu, składania wniosku o przeniesienie nikt nie
    raczył mnie poinformować że taka sytuacja nastąpi (wg. mnie po
    pierwszych ich tłumaczeniach to pracownicy nie mieli o tym zielonego
    pojęcia). Teraz będę musiał zapewne "ręcznie" spłaca ten kredyt co nie
    za bardzo mi się uśmiecha, bo innej opcji chyba nie ma....

    Pozdrawiam
    Przemek