  • Data: 2004-01-17 16:12:02
    Temat: Re: Fundusz Pioneer.
    Od: mk <k...@b...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 16 Jan 2004 19:02:46 +0100, Przem wrote:

    > Witam.
    > Czy moglby mi ktos poradzic jak ustrzec sie straty w funduszu
    > inwestycyjnym. Oczywiscie poza nie wykupywaniem jego jednostek
    > uczestnictwa. Interesuje mnie Fundusz Akcji Agresywnego Inwestowania.
    > Chciałbym wiedzieć na co zwracać uwagę i co œledzić, aby starać się
    > uniknšć straty.
    > Pozdrawiam Przem.

    Nawet przy sporej wiedzy tematycznej można okresowo tracić na funduszach
    akcji. Brak takiej wiedzy i brak akceptacji straty to czynniki które
    dają silne wskazanie na trzymanie się od takich funduszy z dala. W
    takiej sytuacji nawet fundusze mniej agresywne są ciągle zbyt agresywne.
    Trudno dużo i szybko zarobić niczego nie ryzykując, w dodatku nie
    wspierając poczynań solidną wiedzą.
    pozdrawiam
    mk