  • Data: 2009-07-29 17:38:57
    Temat: Re: Fortis nie oddaje forsy!
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
    news:h1cq71$6kt$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Lokata nieodnawialna miesięczna się zakończyła, tygodniowa też. Jak byk
    > figuruje, że po zakończeniu lokaty przelew na główny rachunek. Minęły od
    > tego terminu trzy dni robocze. Pieniądze są dalej zablokowane i widoczne
    > jako lokata 0%.

    Hehe... tak sie zmialem a tu dzis lokate, ktora mial sie zakonczyc
    kompletnie wcielo. Co wiecej zdefiniowany przelew, ktorego czesc mialy
    stanowic srodki z niej, zostal zrealizowany i mam niedozwolony debet.
    Zlozylem reklamacje przez Planete i dostalem odpowiedz, ze zostala
    skierowana do odpowiedniej jednostki. Chyba moja migracja troche sie
    przyspieszy, bo Fortis staje sie coraz mnie elastyczny i nieco zawodny, a
    merge dopiero w ten weekend.
    Jesli ktos chce sledzic polaczenie systemow to polecam dodanie do
    obserwowanych http://fortisbank.blip.pl/.

    MK