    From: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Fortis czy Raiffeisen
    Date: Tue, 26 Nov 2002 14:04:16 +0100

    Użytkownik "Laik" <n...@a...in.pl> napisał w wiadomości
    news:o4cttukgg61rfu387guubcsddv6jo6bugc@4ax.com...
> [...]

    Rozwazalismy, ale przy 4 wyplatach z bankomatow, statystycznie to pewnie 1
    bedzie z PKO BP (w pracy u zony), a pozostale 3 w innych (w naszym domu, czy
    u mnie w pracy - tam nie ma ani Euronetu, ani PKO BP) - w przypadku Inteligo
    oznacza to chyba 15 zl prowizji, dwa przelewy to tez 2 zl, dwie karty -
    kolejne 2 zl, zatem laczna miesieczna oplata wyjdzie cos kolo 19 zl. Niby
    wieksze oprocentowanie, ale saldo na tym koncie nie bedzie zbyt imponujace,
    wiec na tym oprocentowaniu zbyt duzo nie zarobimy.

    > Lukas = bankomaty BZWBK i euronet.
    > e-Konto za darmo, obsluga internetowa za darmo (ograniczona
    > funkcjonalnosc do zdefiniowanych rachunkow)

    j. w. - pewnie jedna wyplata w miesiacu bylaby z BZWBK (u nas w domu), ale
    pewnie pozostale z innych bankomatow. Przy innych bankomatach Lukas ma chyba
    % prowizje, czyli wyjdzie jeszcze drozej (BTW czy euronety sa gratis dla
    wszystkich Lukasow, czy tylko dla Lukasow e-konto PRO ?).

    W kazdym razie serdecznie dziekuje za sugestie.
    Pozdrawiam, Grzegorz