  • Data: 2002-06-07 10:35:06
    Temat: Re: Fortis, Fortis, Fortis
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > nie mam jak sprawdzic wszystkiego. Ale pamietam dokladnie, ze
    oprocentowanie
    > bylo ponad 8% (stale jakos 8,2 czy 8,6?) i przewidywane odsetki roznily
    sie
    > od tych, ktore dostalem.

    http://www.rp.pl/dodatki/pieniadze_011207/pieniadze_
    a_9.html

    oprc. z tego okresu....
    No wnerwiajacy sa :( Rozumiem, ze to moze sie zdazyc w PKO BP ;))) ale w
    Fortisie..
    To jak im sie myli w przypadku malego szaraczka e-pakietowca, to co maja
    pomyslec te rekiny finansiery ze zlotym pakietem...
    Eeeee Fortis cos do d.... ten polski sie okazuje...
    A mialem takie dobre zdanie, ze niby prestizowy itp.
    A okazuje sie, ze oszukuja (VC), infolinia niedoinformowana (oplata za rach.
    walutowy), i jeszcze system informatyczny do dupy. Najpierw pokazuje jedna
    kwote, a wypklaca druga.
    ciekawe, ze nie pomylil sie na moja korzysc :(