  • 1. Data: 2009-11-26 09:38:03
    Temat: "Fetysz" BalticDryIndex ;-)
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Interesujący jest ten dziwny "fetysz" związany z BalticDryIndex.
    Jest on szczególnie silny w przypadku fundamentalistów. Niby to coś obrazuje
    realną gospodarkę i jak rośnie robiąc nowe szczyty, to cacy, a jak spada, to
    be.
    Może więc szanowni fundamentaliści przerzucą się całkowicie na analizowanie
    samego BDI. W ten prosty sposób analiza techniczna tego wykresu zastąpi całe
    godziny czytania raportów, sprawozdań, wycen, wskaźników etc.

    DJ

  • 2. Data: 2009-11-26 09:48:11
    Temat: Re: "Fetysz" BalticDryIndex ;-)
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "DJ(Dominik)" <d...@s...pl> wrote in message
> [...]
    > analizowanie samego BDI. W ten prosty sposób analiza techniczna tego
    > wykresu zastąpi całe godziny czytania raportów, sprawozdań, wycen,

    informacja jak każda inna,
    chcesz -> korzystaj, nie chcesz -> zapomnij.
    george

  • 3. Data: 2009-11-26 11:04:00
    Od: "Piotr J. Kolanok" <k...@m...mx.poczta.tlen.pl>

    george wrote:

    > informacja jak każda inna,
    > chcesz -> korzystaj, nie chcesz -> zapomnij.

    Nie zauwazylem by ktos tu mowil ze bdi jest be bo cos pokazuje. Raczej
    odwrotnie. Jeden z kilku wskaznikow (np. taka ankieta wsrod przedsiebiorcow
    jak sentyment), ktory czesto wyprzedza konkretne ruchy.

    --
    ^^

  • 4. Data: 2009-11-26 11:28:21
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Niejasno się wyraziłem. Jak rośnie BDI to w gospodarce cacy, jak spada, to
    be.
    DJ

  • 5. Data: 2009-11-26 14:57:12
    Od: "Piotr J. Kolanok" <k...@m...mx.poczta.tlen.pl>

    DJ(Dominik) wrote:

    > Niejasno się wyraziłem. Jak rośnie BDI to w gospodarce cacy, jak spada, to
    > be.

    Jak sentyment wzrosnie to cacy a jak spada to be?
    BDI jak na razie dokladnie przewiduje spadek na gieldzie z wyprzedzeniem 2-3
    miesiecznym
    --
    ^^

  • 6. Data: 2009-11-26 15:09:11
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Jakiś wykres na potwierdzenie?
    DJ

  • 7. Data: 2009-11-26 16:56:12
    Temat: re BDI
    Od: "Loser" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ciao

    PSY - Pasikowski

    Wypowiedz Franza (z lekka modyfikacja " Co wy ...o BDI ?" :-)

    (bez urazy)

    Wczesniej troche rozpisalem sie jak podniosl ten temat George...

    Podpowiem ze np przed swietami zazwyczaj troche spada, ale i tak to niewiele
    znaczy (przy chinskich zreszta tez jest duza niepewnosc)

    Kiedys był fajnym wskaznikiem wyprzedzajacym (sam go propagowalem od jakiegos
    2002 r), teraz jednym z..

    Pozdrowko

    Loser