  • Data: 2013-08-01 14:27:50
    Temat: Re: Eurobank zmiana TOiP.
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 01 Aug 2013 11:16:50 +0200, wiatrak napisał(a):

    > Dotychczas była nielimitowana ilość bezpłatnych przelewów na ROR.
    > Obecnie jeden w miesiącu, następny 5 złotych.

    Właśnie chciałem dostosować przelewy do nowej rzeczywistości i wygląda, że
    informatycy bankowi nie nadążyli, bo system wypisał, że opłata za przelew
    do innego banku wysyłana z jednego z RO wyniesie 2 zł. Dla odmiany drugi
    już dzisiaj przelew z 'podstawowego' RO na ROR będzie darmowy; czyli
    wszystko po staremu.
    Ciekaw jestem, czy też tak macie.

    --
    uzdrawiam