  • 11. Data: 2009-02-25 11:01:03
    Temat: Re: Eurobank ulatwia pranie pieniedzy.
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    news:go37u8$oru$1@news.wp.pl...

    > Oczywiście, to taki jeden ze sposobów: prezydent miasta otwiera rachunek
    > w banku, uzyskuje karte niespersonalizowaną i daje ją prezesowi firmy
    > budowlanej.
    > Na wyciągach prezydent będzie miał wpłaty własne w dowolnej ilosci.
    > Wystarczy i na kolekcję lasek, i na las, i na wywczasy w Sopocie.

    Masz naprawdę bardzo interesujący obraz tego, jak takie rzeczy się odbywają.

    Przyznaję, że prezydentem miasta z rachunkiem w Eurobanku oraz wpłatami we
    wpłatomatach rozłożyłeś mnie na łopatki. Poddaję się.

    marekz

  • 12. Data: 2009-02-25 11:02:33
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 25 Feb 2009 12:01:03 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Masz naprawdę bardzo interesujący obraz tego, jak takie rzeczy się odbywają.
    > Przyznaję, że prezydentem miasta z rachunkiem w Eurobanku oraz wpłatami we
    > wpłatomatach rozłożyłeś mnie na łopatki. Poddaję się.

    Mnie też, na dodatek to co za różnica czy da mu swoją kartę
    spersonalizowaną czy niespersonalizowaną? :)

    --
    Kojer

  • 13. Data: 2009-02-25 11:06:25
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    ąćęłńóśźż wrote:
    > Właśnie wywołałeś ducha: BANK.
    >
    > Niestety z BANKIEM nie da się ani porozmawiać, ani pójść na randkę, ani dać mu
    bombonierki ani nawet w ryło.

    > Pracownik BANKU z którym to pracownikiem możesz sobie pogawedzić siedząc na wysokim
    stołku jak q... przy czerwonym barze ani nie widzi, kto wpłacił, ani Ci nie powie.

    Jesli mowisz o Eurobanku, to zazwyczaj nie sa to pracownicy banku.
    Wiekszosc placowek jest franczyzna - oni tylko maja upowaznienie do
    zalatwiania pewnych spraw. Ja mowilem np o dochodzeniu
    policyjnym/prokuratorskim - wtedy pracownicy banku (np administratorzy
    systemu) moga bez problemu przekazac dane identyfikujace taka karte.

    Jelsi masz z tym powazny problem - zloz doniesienie o mozliwosci
    popelnienia przestepstwa do prokuratury - zobaczysz ze bank dziala dobrze.

    PS. Napisz jeszcze co oznacza "pranie pieniedzy" w twoim mniemaniu -
    IMHO nijak ma sie to do tego "problemu"
    --
    Regards,
    Maverick

  • 14. Data: 2009-02-25 11:06:36
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 25 Lut, 11:52, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
> [...]
    >
    > Na wyciągach prezydent będzie miał wpłaty własne w dowolnej ilosci.
    >
    > Wystarczy i na kolekcję lasek, i na las, i na wywczasy w Sopocie.

    Z punktu widzenia prawa jest to to samo, co jakby osobiscie wplacil
    lapowke otrzymana w kopercie.
    Jesli po otzrymaniu wyciagu nie oprotestuje wplaconych kwot
    niewiadomego pochodzenia, potwierdza zgodnosc operacji.

  • 15. Data: 2009-02-25 11:08:29
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    Robert Kois wrote:

    > Mnie też, na dodatek to co za różnica czy da mu swoją kartę
    > spersonalizowaną czy niespersonalizowaną? :)

    Roznicy nie ma - karta jest przypisana do umowy (a wiec osoby) - a to ze
    na karcie nie ma jej imienia moze tylko ulatwic falszywa platnosc karta
    np w sklepie. I nic wiecej.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 16. Data: 2009-02-25 11:38:12
    Od: BK <b...@g...com>

    On Feb 25, 12:02 pm, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

    > Mnie też, na dodatek to co za różnica czy da mu swoją kartę
    > spersonalizowaną czy niespersonalizowaną? :)
    >
    > --
    > Kojer

    A czym sie to rozni od sytuacji, w ktorej zamiast wplacac kase dalby
    ja do reki prezydentowi a ten wplacil ja sam w tym wplatomacie? :)

    Brak zrodla wplaty nie jest jednoznaczny z wypraniem kasy.

    Wypranie kasy nie polega na ukryciu jej pochodzenia tylko na wykazaniu
    legalnego jej pochodzenia.

    Samo ukrycie zrodla pochodzenia moze co najwyzej wzbudzic wieksze
    podejzenia - bo pojawia sie pytanie: skad masz kase misku? Musimy to
    sprawdzic. A wyprana kasa to kasa wygladajaca na zarobiona legalnie.
    Otwierasz punkt uslugowy, np wrozenie z reki. Pies z kulawa lapa tam
    nie zaglada, ale ty wykazujesz ogromne dochody. Kase masz lewa i tak
    ja legalizujesz, placisz podatek i juz :) Jeszcze lepiej jest z
    automatem bo podatek jest ryczaltem od maszyny :D

  • 17. Data: 2009-02-25 23:52:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " ąćęłńóśźż" go33jk$ls2$...@n...wp.pl

    : Jesli ktoś nie wie jak wyprać pieniadze,

    ...nie powinien o tym pisać. :)

    Pranie polega na czymś innym. :)

    : powinien skorzystać z usług Eurobanku (takiego czerwonego
    : francowatego rodem z podparyskich przedmieść).

    ZTCW to bank rodem z Polski.

    : Wpłaty we wpłatomacie nie da się zidentyfikować.
    : Nie wiadomo kto wpłacał ani kartą o jakim numerze się
    : posługiwał do aktywowania funkcji wpłaty.
    : Pełna anonimowość.

    (; Nawet nie wiadomo, na jakie konto wpłacił. ;)

    : Polecam gorąco nadzorowi bankowemu.

    Pranie pieniędzy polega na czymś innym. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2009-02-25 23:57:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Maverick" go38nj$sd$...@i...gazeta.pl

    > Wiekszosc placowek jest franczyzna - oni tylko maja upowaznienie do

    A nie jest to franczyza? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2009-02-26 00:05:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robert Kois" 1...@k...kojer

    > Mnie też, na dodatek to co za różnica czy da mu swoją kartę
    > spersonalizowaną czy niespersonalizowaną? :)

    (; Zapewne przy wpłatomacie stoi kamera z całą resztą, ;) która to
    reszta niemożliwa korzystanie z karty osobom ,,niepowołanym''. ;)

    -=-

    Wielokrotnie wpłacałem pieniądze na cudze konto, podając cudze dane. :)
    (na przykład wtedy, gdy ,,posiadacz'' konta wpłacał za free, a osoba
    obca musiała za taką wpłatę zapłacić; czasami bankierka wolała wpisać
    cudze dane, bo było to prostsze niż wpisywanie moich, czyli obcych)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2009-02-26 00:21:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "BK" 1...@r...goo
    glegroups.com

    : Wypranie kasy nie polega na ukryciu jej pochodzenia tylko na
    : wykazaniu legalnego jej pochodzenia.

    Legalnego zarobienia. Tutaj dobre są wszelkie instytucje charytatywne. ;)

    Jola Kwaśniewska miała z tym trudności, z których się jakoś otrząsnęła. :)

    : Samo ukrycie zrodla pochodzenia moze co najwyzej wzbudzic wieksze
    : podejzenia - bo pojawia sie pytanie: skad masz kase misku?

    Kiedyś za to groził domiar -- film ,,Małżeństwo z rozsądku'', czy
    jakoś tak z Danielem O ;) w roli głównej. :)

    : Musimy to sprawdzic. A wyprana kasa to kasa wygladajaca na zarobiona legalnie.

    :)

[...]

    Chyba często tym zawodem jest fryzjerstwo. ;)
    Nie wiem, dlaczego. :)

    Kiedyś miałem znajomego, któremu włosy na głowie (jego głowie) stanęły
    dęba, gdy usłyszał ode mnie, że chcę odwiedzić fryzjera. :) Nie wyglądało
    na to, aby miał ochotę na poprawki fryzury, a i miejsce nie sprzyjało
    zwykłym odwiedzinom. :) Fryzjera nie znalazłem, choć o niego wypytywałem
    tambylców -- rzecz miała miejsce gdzieś na peryferiach Polski, chyba
    w Suwałkach, gdzie podwiozłem tegoż znajomego. :) (wtedy Suwałki były
    dla mnie tak odległe, jak dzisiaj sklepik w innej dzielnicy Białegostoku)

    Mój znajomy nie mógł uwierzyć w to, że chodzi mi tylko o fryzjera -- bo
    i po co mi konkretny fryzjer, pracujący 150 kilometrów od miejsca mego
    zamieszkania, na dodatek jakoś ukrywający się przed ludźmi?... :)

    -=-

    A ja chciałem go odwiedzić i nawet chciałem, aby mnie ściął. :)
    (choć nie wyglądało na to, że mam za długie włosy)

    A chciałem, bo miałem wówczas dużo :) pieniędzy i po prostu dawałem ludziom
    zarobić, choć nie musiałem, a fryzjer wyglądał na takiego, któremu brakuje
    klientów, choć ścina dobrze, nie narzucając klientowi swego widzimisia. :)

    Lubiłem tak płacić, czasami nawet płaciłem za pracę, która miała być ;)
    wykonana dopiero w nieokreślonej przyszłości. :) (na przykład -- zapłacę
    za usługę dzisiejszą i za kolejną, które prawie na pewno nigdy nie nastąpi)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'