  • 21. Data: 2010-03-15 14:12:19
    Temat: Re: EKoexport-inwestycja zyciodajna
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 15 Mar 2010 15:08:41 +0100, w <3...@n...onet.pl>,
    k...@p...onet.pl napisał(-a):

    > Powolny wzrost na EEX nastepuje bo musi on ciagnac-nie wzrost ale kurs
    > EkoExportu nasz portfel do 100% w skali roku-choc nie zawsze wszystkim to
    > wystarcza. W zeszlym roku sie spelnilo i tak bedzie i wtym roku-a nawet
    > szybciej.

    Na razie +50% :)

  • 22. Data: 2010-03-20 16:11:43
    Temat: Re: SZAR i jego szanse na dobry kurs
    Od: "iwsp" <i...@o...pl>

    Postaram się.
    Spółka nie jest innowacyjna (pośrednik handlowy).

    Posłużę się cytatem (http://mojeinwestycje.interia.pl/news?inf=1441686)
    "Na przełomie III i IV kw. 2009 r. spółka przeprowadziła w drodze subskrypcji
    prywatnej emisję akcji s. C, która w całości została objęta przez jedną osobę
    prawną. Cena emisyjna akcji s. C była ustalona na 0,10 zł za sztukę, a łączne
    wypływy do spółki z tytułu emisji akcji serii C wyniosły 1 mln zł."

    Można kupić po 30 gr, ktoś kto kupił po 10 gr ma 200% zysku.
    Ten ktoś może sprzedać i po 20 gr - nadal ma 100%.

    IWSP

  • 23. Data: 2010-03-20 16:12:55
    Temat: Re: SZAR i odejscie od 33 groszy
    Od: "iwsp" <i...@o...pl>

    Ileś tego kupił (i po ile) że tak naganiasz?

    IWSP

  • 24. Data: 2010-03-21 09:37:26
    Temat: SPRAWA SZAR zamknieta i watek tez zamykam
    Od: k...@p...onet.pl

    Kto ma SZAR to ma
    kto nie ma to kupuje, jesli zechce
    wycofuje sie z dyskusji
    pozdrawiam
    kroovka

  • 25. Data: 2010-03-21 12:01:53
    Temat: Re: SPRAWA SZAR zamknieta i watek tez zamykam
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    k...@p...onet.pl napisał(a):

    > Kto ma SZAR to ma
    > kto nie ma to kupuje, jesli zechce
    > wycofuje sie z dyskusji
    > pozdrawiam
    > kroovka

    Ja jeszcze pociągnę. Sprawa zamknięta, a pozycja? Wtedy kiedy rozpocząleś
    wątek wydawało mi się oczywiste, że w najlepszym przypadku ruch boczny
    (przeanalizuj falę wzrostową i co ją zatrzymało). Teraz wydaje mi się, że
    spadek jest bardziej prawdopodobny. Powyżej 0,34 można by się znowu
    zastanowić.

    pozdrawiam

    kc

  • 26. Data: 2010-03-21 12:05:25
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    kc <k...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Wtedy kiedy rozpocząleś

    Przepraszam, może rozpoczęłaś, bo nick taki?

    kc

  • 27. Data: 2010-03-22 13:40:11
    Od: k...@p...onet.pl

    Ale zadzialalo-az mnie przytkalo :-)

    kroovka

  • 28. Data: 2010-03-22 16:58:26
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    k...@p...onet.pl napisał(a):

    > Ale zadzialalo-az mnie przytkalo :-)
    >
    > kroovka

    Jak cię odetka to rozwiej, pewnie nie tylko moje, wątpliwości.

    pozdrawiam
    kc