  • 1. Data: 2009-10-26 11:01:57
    Temat: Dyktatura ciemniaków nabiera rozpędu...
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    http://www.rp.pl/artykul/4,382983_Pani_domu_moze_zap
    lacic_podatek.html

    Uważajcie, ci z intercyzą, na przelewy wewnątrzmałżeńskie..;-)

  • 2. Data: 2009-10-26 11:48:29
    Temat: Re: Dyktatura ciemniaków nabiera rozpędu...
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 26 Paź, 12:01, szczurwa <s...@g...com> wrote:
    > http://www.rp.pl/artykul/4,382983_Pani_domu_moze_zap
    lacic_podatek.html

    > Uważajcie, ci z intercyzą, na przelewy wewnątrzmałżeńskie..;-)

    kiedyś coś czytałem o jakimś słowie kluczu które pozwpliło by uniknąć
    problemów w takiej sytuacji?;)

  • 3. Data: 2009-10-26 12:24:42
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl>

    W dniu 2009-10-26 12:48, Krzysiek pisze:
    lacic_podatek.html

    > kiedyś coś czytałem o jakimś słowie kluczu które pozwpliło by uniknąć
    > problemów w takiej sytuacji?;)

    "za usługi seksualne"?
    Nie działa -- patrz interpretacje IS poparte
    wyrokiem NSA (by uznali trzeba przedstawić świadków i udokumentować
    *każdą* "transakcję"!!!)

  • 4. Data: 2009-10-26 13:04:26
    Od: SQLwiel <WPISZ_TU_NICK@gmail_kropka_com.null.com>

    ~|_ukasz pisze:

    > "za usługi seksualne"?
    > Nie działa -- patrz interpretacje IS poparte
    > wyrokiem NSA (by uznali trzeba przedstawić świadków i udokumentować
    > *każdą* "transakcję"!!!)

    Art. 2. ust. 1 pkt 4):
    przychody wynikające z czynności, które nie mogą być przedmiotem prawnie
    skutecznej umowy.

    Moim zdaniem wystarczy powtarzać to zdanie jak mantrę nie dodając ani
    słowa. Niech US dowodzi, że było inaczej. (Choć pewno jestem naiwny jak ćma)

    --
    Pzdr. SQLwiel.

  • 5. Data: 2009-10-26 14:03:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    szczurwa wrote:
    > http://www.rp.pl/artykul/4,382983_Pani_domu_moze_zap
    lacic_podatek.html

    > Uważajcie, ci z intercyzą, na przelewy wewnątrzmałżeńskie..;-)

    a nie mowilem

  • 6. Data: 2009-10-26 15:27:56
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    SQLwiel pisze:
    > Moim zdaniem wystarczy powtarzać to zdanie jak mantrę nie dodając ani
    > słowa. Niech US dowodzi, że było inaczej. (Choć pewno jestem naiwny jak
    > ćma)

    W prawie podatkowym nie istnieje domniemanie niewinności. Wręcz
    przeciwnie...

    --
    Raf

  • 7. Data: 2009-10-26 17:30:23
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Krzysiek pisze:

    > kiedyś coś czytałem o jakimś słowie kluczu które pozwpliło by uniknąć
    > problemów w takiej sytuacji?;)

    zwrot zaliczki?

  • 8. Data: 2009-10-26 18:03:48
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Rafał" <a...@m...invalid> napisał w wiadomości
    > SQLwiel pisze:

    > W prawie podatkowym nie istnieje domniemanie niewinności. Wręcz
    > przeciwnie...

    Niedawno krążył gdzieś wyrok NSA, że obowiązuje jak najbardziej, tylko
    naczelnicy US często o tym zapominają.

  • 9. Data: 2009-10-26 22:52:55
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 26 Oct 2009 04:01:57 -0700 (PDT), szczurwa napisał(a):

    > http://www.rp.pl/artykul/4,382983_Pani_domu_moze_zap
    lacic_podatek.html

    > Uważajcie, ci z intercyzą, na przelewy wewnątrzmałżeńskie..;-)

    Gdzieś widziałem takie powiedzenie:
    Nie ma takiej podłości, do której by się nie posunął rząd, któremu
    brakuje pieniędzy.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 10. Data: 2009-10-27 05:54:39
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 26 Paź, 23:52, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

    > Gdzieś widziałem takie powiedzenie:
    > Nie ma takiej podłości, do której by się nie posunął rząd, któremu
    > brakuje pieniędzy.

    Nader trafne, niestety...Swoją drogą, ta interpretacja to kompletna
    bzdura, do obalenia przez średnio rozgarniętego studenta III roku
    prawa w miarę dobrej uczelni.