    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Duplikat karty.
    Date: Fri, 26 Apr 2019 11:09:37 +0200

    dyskusyjnych:105212f1-795e-4c57-ac28-fb49078ef89c@go
    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 26 kwietnia 2019 01:31:05 UTC+2 użytkownik Dominik
    'Rathann' Mierzejewski napisał:

    >Jak widać mBąk nie traci formy - "u nas dostaniesz to, o czym inni
    >nawet nie pomyśleli".

    A jaki byl powod zamowienia duplikatu ?

    Bo jak karta z BZ do mnie nie dotarla, to bank bez zastanawiania
    wyslal nowa, nowy numer, nowa data, z biezacej produkcji.

    Ale chyba dobrze, bo jakby ktos te koperte przechwycil ... to chyba
    lepiej, ze taka karta jest juz nieaktualna.
    Te na chip powinny byc odporne, bo zakladam, ze jest tam jakis
    unikalny nr, i bank go sprawdza przy operacjach.
    A moze zbytnim optymista jestem ?

    Ale juz na pasku magnetycznym jest raczej tylko ten widoczny numer.
    A do innych operacji wystarcza same dane ... no i teraz dodatkowe
    zabezpieczenia typu 3D secure.

    Wiec wcale bym sie nie zdziwil, ze wiele bankow przyjmuje, ze"duplikat
    karty" bedzie mial wszystko inne :-)

    Szczegolnie, ze .. po co przysylac duplikat, ktoremu zostalo np 3
    miesiace waznosci ?

    J.