eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDoładowanie komorki przez konto. › Re: Doładowanie komorki przez konto.
  • Data: 2006-02-20 16:12:07
    Temat: Re: Doładowanie komorki przez konto.
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mon, 20 Feb 2006 17:03:05 +0100, w <dtcosv$jm$1@news.interia.pl>, "dr_After"
    <dr_after@nie_istnieje.pl> napisał(-a):

    > Doładowanie przez konto Inteligo.
    > Wlasnie sie zastanawiam co robic, kurka. Dwa dni temu ładowalem komorke
    > (SimPlus) przez konto. Kasa z konta zeszla. A komorka do dzis
    > niedoladowana. Dwa razy po 10 złotych zrzuciło mi z konta a ten gowniany sms
    > "konto zasilone" nie nadchodzi. Raz zdarzylo mi sie z 20 godzin czekac na
    > aktywacje (simplus padł), raz mi sie zdarzylo czekac ponad dobe (za duzo
    > wiadomosci na karcie a sms o doladowaniu musi przyjsc, po usunieciu
    > wiadomosci wszystko wrocilo do normy). Teraz czekam dwa dni i czuje, jakby
    > ktos mnie w ch* zrobil, tylko nie wiem kto - inteligo czy simplus? Szit.
    > Ktos cos slyszal o problemach z tego typu usługami?

    Poczytaj o trwającej od miesiąca niekończącej się awarii platformy SimPlusa.
    www.simplus.pl też się przyda poczytać.

    Jest jedna skuteczna rada -- przenieść się do Tak-Taka lub Heyah (zwłaszcza z
    uwagi na obecną promocję) lub Orange.
    Mniej skuteczna -- nękać BOK Plusa.

    Polecam lekturę pl.*.gsm.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1