  • 1. Data: 2009-03-30 12:07:59
    Temat: Dokumentacja fotograficzna 2 lata po zakończeniu budowy
    Od: "g...@g...com" <g...@g...com>

    Witam grupowiczów,
    mam kredyt hipoteczny GE MoneyBank. Prawie 2 lata temu zakończyłem
    budowę i grzecznie, terminowo spłacam raty. Teraz bank zażądał ode
    mnie dokumentacji fotograficznej aby upewnić się że kredyt został
    wykorzystany zgodnie z przeznaczeniem. Zastanawia mnie, czego mogą
    chcieć po takim czasie. Zdjęcia dostawali przed każdą transzą, dostali
    informację o odbiorze budynku, a teraz takie pismo. Ma ktoś podobnie?

    Pozdrawiam,
    Geek

  • 2. Data: 2009-03-30 12:28:26
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    Użytkownik <g...@g...com> napisał

[...]

    ***
    W umowie nie masz żadnych zapisów na ten temat? Jeśli nie, to na mój gust
    odbiło im. Skoro kredyt zaciągnąłeś na budowę domu, okazałeś im informację o
    odbiorze budynku, co samo w sobie jest potwierdzeniem, że kredytu nie
    przeznaczyłeś na wakacje na Kajmanach, to niech się całują w nos.
    Przypuszczalnie chodzi im o delikatne zbadanie, jaka jest obecna wartość
    nieruchomości, ale jeśli tak, to niech sobie sami z własnych kosztów
    powołają rzeczoznawcę i wyceniają.

    Pozdrawiam
    Emka

  • 3. Data: 2009-03-30 12:32:48
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Emka" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > Przypuszczalnie chodzi im o delikatne zbadanie, jaka jest obecna wartość
    > nieruchomości, ale jeśli tak, to niech sobie sami z własnych kosztów

    Nic dodać nic ująć.

  • 4. Data: 2009-03-30 12:35:38
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > wartość nieruchomości, ale jeśli tak, to niech sobie sami z własnych
    > kosztów powołają rzeczoznawcę i wyceniają.

    tylko na podstawie samej dokumentacji foto można dokonać wyceny?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2009-03-30 14:35:03
    Od: "onet" <d...@b...com>

    > tylko na podstawie samej dokumentacji foto można dokonać wyceny?

    W GE tak - pare lat temu gdy kupowałem mieszkanie w zupełności wystarczyły
    im zdjecia ;)

  • 6. Data: 2009-03-30 17:18:00
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Mon, 30 Mar 2009 05:07:59 -0700 (PDT), g...@g...com
    napisał(a):

> [...]
    > chcieć po takim czasie. Zdjęcia dostawali przed każdą transzą, dostali
    > informację o odbiorze budynku, a teraz takie pismo. Ma ktoś podobnie?

    Odpisz im, że ci bardzo przykro, ale nie posiadasz aparatu fotograficznego
    ;o)

    T.

  • 7. Data: 2009-03-30 19:31:52
    Od: "turczy" <t...@i...pl>

    > Odpisz im, że ci bardzo przykro, ale nie posiadasz aparatu fotograficznego
    > ;o)
    >
    > T.
    Albo lepiej wyślij niewywołaną kliszę :)
    Arek

  • 8. Data: 2009-03-30 21:20:57
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "turczy" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Albo lepiej wyślij niewywołaną kliszę :)
    > Arek

    Najlepiej całą zaświetloną. A jak odpiszą że zdjęcia "nie działały", to
    odpiszesz żeby kretyna z ciebie nie robili i że nie będziesz 5x robił zdjęć
    bo oni nie potrafią wywołać filmu i przed następną sesją zdjęciową prosisz o
    zapłatę za koszt materiałów na podane konto.

  • 9. Data: 2009-03-31 06:17:45
    Od: "Sir_Robak" <s...@o...pl>

> [...]
    > będziesz 5x robił zdjęć bo oni nie potrafią wywołać filmu i przed
    > następną sesją zdjęciową prosisz o zapłatę za koszt materiałów na
    Niee tam! Zrobić skany zdjęć ale --> pierdyknąć na skaner i dać
    odpowiednią rodziałkę! zapisać w RAW i pozamiatane :D

    Robak

  • 10. Data: 2009-03-31 06:19:25
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > W GE tak - pare lat temu gdy kupowałem mieszkanie w zupełności
    > wystarczyły im zdjecia ;)

    miałem podobnie w DB, nikt mieszkania nie oglądał tylko fotki
    wystarczyły + ponoć pracownik sprawdził czy budynek stoi na miejscu ;-)

    ale pomysł z brakiem aparatu jest ciekawy, można spróbować, byłoby wiele
    radości ;-D

    --
    pozdrawiam
    RobertS