  • Data: 2007-07-10 14:37:42
    Temat: Re: Dodatkowe konto (do mBank...)
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

    DooMiniK pisze:

    > Witam.
    > Od kilku lat korzystam z mBank i jest okey (jak na moje potrzeby...).
    > Ostatnio jednak cierpię na brak bankomatów - często jadę w delegację
    > do mniejszych miast a tam ciężej z bankomatem Euronetu, czy WBK.
    > Na wypadek chcę sobie założyć dodatkowe konto i tam trzymać jakąś
    > rezerwową sumę... Z tego, co widzę - jak jest jeden bankomat na
    > 'mieścinę',
    > to będzie do PKO :-)
    > Zastanawiam się nad Inteligo - czy są jakieś 'kwiatki' w stosunku do
    > mBank?

    Generalnie dobry duet, sam używam i sobie chwalę (w skromnym zakresie
    używanych usług).

    > Rozumiem, że jak tam sobię zostawię kilka stówek, to prowadzenie będzie
    > bezpłatne? (100zł na koncie i nie ściągają nic?)

    Przy średnim miesięcznym saldzie 100 PLN nie jest pobierana opłata za
    prowadzenie rachunku ale obok tego jest jeszcze jedna opłata - 0.99 PLN
    miesięcznie za kartę.

    > Jakieś większe wady/zalety w stosunku do mBank?

    Zaletą jest wspomniana już w tym wątku możliwość tworzenia subkont,
    funkcjonalna karta VE którą można płacić w Internecie oraz możliwość
    potwierdzenia przelewu faksem (nadawcą faksu jest bank) podpisanym
    PDFem, spora sieć bankomatów też jest ok.

    Wadą są wg mnie drogie przelewy (0.99PLN).

    --
    Grzegorz Kamionka