  • 1. Data: 2005-06-16 13:21:05
    Temat: Do pracowników VW Banku
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Drodzy menadżerzy VW Banku.

    Zabierzcie stąd tego gościa o niku "konkurs".
    Zamknijcie mu konto, napiszcie, że mu żadnej kasy w promocji nie
    wypłacicie, wyślijcie go na wyspy kanaryjskie...
    Jednym słowem zróbcie co chcecie ale zabierzcie go stąd.
    Swoim spamowaniem obrzydził już VW Bank chyba wszystkim, więc jak zależy
    wam na poziomie sprzedaży i dobrym wizerunku banku to zróbcie z nim
    cokolwiek.

    Niniejszym proszą o to bardzo:
    witek

  • 2. Data: 2005-06-16 13:34:55
    Temat: Re: Do pracowników VW Banku
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-06-16 15:21- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    witek, gdy pisał(a):

> [...]
    > Swoim spamowaniem obrzydził już VW Bank chyba wszystkim, więc jak zależy
    > wam na poziomie sprzedaży i dobrym wizerunku banku to zróbcie z nim

    yayco

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 3. Data: 2005-06-16 15:12:16
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    yayco wrote:
    [...]

    > yayco

    kjonca

  • 4. Data: 2005-06-16 15:15:07
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Kamil Jońca wrote:
    > yayco wrote:
    > [...]
    >>
    > kjonca

    Glenn

  • 5. Data: 2005-06-16 15:20:09
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 16 Jun 2005 15:34:55 +0200, w <d8rvfh$dk9$2@nemesis.news.tpi.pl>, yayco
    <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał(-a):

    > yayco

    Oflagujcie się.

  • 6. Data: 2005-06-16 15:31:50
    Od: "MALDIs" <r...@p...onet.pl>

    > Drodzy menadżerzy VW Banku.
    >
    > Zabierzcie stąd tego gościa o niku "konkurs".

    Sorry, ale wiem że pracujesz w innym banku więc raczej sam spadaj.
    VW jest nalepszy OBIEKTYWNIE i każdy ma prawo taki pogląd wyrażać.

  • 7. Data: 2005-06-16 15:32:39
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > VW jest nalepszy OBIEKTYWNIE i każdy ma prawo taki pogląd wyrażać.

    W czym jest najlepszy ;-)) ? Pogląd ma każdy prawo wyrażać, ale spamerstwo
    to co innego.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 8. Data: 2005-06-16 15:35:08
    Od: nod <n...@U...op.pl>

    > Sorry, ale wiem że pracujesz w innym banku więc raczej sam spadaj.
    > VW jest nalepszy OBIEKTYWNIE i każdy ma prawo taki pogląd wyrażać.

    Chyba SUBIEKTYWNIE, bo np. dla mnie jest to jeden z najgorszych banków z
    jakimi miałem do czynienia.

  • 9. Data: 2005-06-16 15:35:08
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MALDIs wrote:
    > VW jest nalepszy OBIEKTYWNIE i każdy ma prawo taki pogląd wyrażać.

    Nie kpij.
    Jest dobry, a le nie najlepszy!

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 10. Data: 2005-06-16 15:46:53
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    MALDIs wrote:

    > Sorry, ale wiem że pracujesz w innym banku więc raczej sam spadaj.
    Gdzie pracuje?