  • 11. Data: 2009-12-05 11:42:17
    Temat: Re: Do Fatso......
    Od: fatso <f...@n...com>

    fatso wrote:

    Dzisiaj zydowskie swieto, wiec skoro sie tak pasjonujesz sprawami Narodu
    Wybranego
    to zdradze ci sekret Naszych, do ktorego oni b. nie lubia sie przyznawac.
    Hitler sam byl Zydem, synem mlodego Rotszylda. Ja to czuje ilekroc biore
    do reki
    moje srebrne sztucce tej rodziny. Ale o tym juz pisalem wyzej.

    fatso

  • 12. Data: 2009-12-05 12:02:11
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > do reki
    > moje srebrne sztucce tej rodziny. Ale o tym juz pisalem wyzej.

    Uwazasz ze "genotypowe" zwiazki z Hitlerem, to powód do dumy ?.
    Przeciez na pierwszy rzut oka:

    Sieg Heil
    http://www.tu.tv/videos/sieg-heil

    mozna odczuc iz byl to czlwiek chory (któremu niestety swoja choroba udalo
    sie zarazic caly - nienajzdrowszy najwidoczniej na ten czas równiez - naród
    niemiecki......).
    Ja bym sie raczej wstydzil takiego "krewniaka" .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 13. Data: 2009-12-05 14:10:29
    Od: fatso <f...@n...com>

    Endriu wrote:
    > niemiecki......).
    > Ja bym sie raczej wstydzil takiego "krewniaka" .....

    a ja nie, gdybym byl oczywiscie rowniez Chazarem ashkenazyjskim.
    Bo chyba nie odmowisz Hitlerowi geniuszu.Jakze inaczej dyletant
    kierujacy milionowa armia moglby ocalic Wehrmacht pod Moskwa?
    A teraz spojrz na owoc pracy Hitlera i porownaj z tym co sie pisze
    w Protokolach Medrcow Syjonu: Zydzi rzadza w USA i finansowym
    swiatem. Jest ich dzis wiecej niz przed Holocaustem. Moze nie w
    Judeopolonii ale w samej Francji mnoza sie dzis jak kroliki, bodajze
    juz prawie milion dzis Zydow w kraju Vichy i Petaina. Ja tutaj widze
    troskliwy zabieg ogrodnika, ktory przycial niesforne galezki krzewu
    by ten tym bujniej sie krzewil dzisiaj i ogarnial Ziemie. Czyli zupelnie tak
    jest jak to jest w Swietych Ksiegach napisane: mnoz sie i napelniaj Ziemie.

    fatso

  • 14. Data: 2009-12-05 14:37:36
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > A teraz spojrz na owoc pracy Hitlera i porownaj z tym co sie pisze
    > w Protokolach Medrcow Syjonu: Zydzi rzadza w USA i finansowym
    > swiatem.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Protoko%C5%82y_M%C4%99d
    rc%C3%B3w_Syjonu

    Leszek

  • 15. Data: 2009-12-05 14:44:57
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> wrote in message

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Protoko%C5%82y_M%C4%99d
    rc%C3%B3w_Syjonu

    > Leszek

    hmm... czyzby w ameryce rządzili wieć afroamerykanie ?
    george

  • 16. Data: 2009-12-05 15:17:28
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > hmm... czyzby w ameryce rządzili wieć afroamerykanie ?

    A co ma jedno do drugiego? Ja tylko podalem zrodlo ztwierdzajace, ze ten
    dokument to falszerstwo

    Leszek

  • 17. Data: 2009-12-05 15:20:28
    Od: fatso <f...@n...com>

    Lech Dubrowski wrote:

    > A co ma jedno do drugiego? Ja tylko podalem zrodlo ztwierdzajace, ze ten
    > dokument to falszerstwo
    >
    > Leszek

    Protokoly to carska falszywka ale tak trafnie oddaja realia i mysli
    ludzi sobie wspolczesnych,
    ze przetrwaly do dzisiaj i przez wielu sa uwazane za autentyk.

  • 18. Data: 2009-12-19 11:35:16
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Ja z tego powodu pozarlem sie z Panami Szlachta na grupie zajmujacej sie
    > genetyka.
    > Musialem sie stamtad usunac bo zbyt mocno mi tam smierdzialo tym co juz
    > raz ten
    > glupi narod zgubilo w 1794r.

    Jezeli mozna to móglbys przyblizyc o co sie poklóciles z kolegami
    "genetykami", oraz jaki to mialo zwiazek z 1794 rokiem na terenach Polski
    http://pl.wikipedia.org/wiki/1794

    ....( powstaniem kosciuszkowskim ?)

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 19. Data: 2009-12-24 13:44:02
    Od: fatso <f...@n...com>

    Endriu wrote:

    > Jezeli mozna to móglbys przyblizyc o co sie poklóciles z kolegami
    > "genetykami", oraz jaki to mialo zwiazek z 1794 rokiem na terenach Polski
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/1794
    >
    > ....( powstaniem kosciuszkowskim ?)

    endriu, jesli moj Tadziu jest J2 to caly jego klan zapewne tez.
    Jest to znane w Polsce nazwisko, ma na Mazowszu wies swojego imienia,
    istniejaca do dzis.
    Powstaje w zw z tym pytanie, jaka genotypowo jest szlachta mazowiecka?
    Juz mialem zapytanie po cichu, od pewnego hrabiego. Przyznal sie, ze ma
    dwoch wujkow J2,
    prosil o kontakt z Tadziem. Takie rzeczy denerwuja Panow szlachte.

    A zwiazek z rokiem 1794? Chyba owa rzez Pragi gdy Suworow biegal jak
    kabotyn z dwoma indykami
    pod pacha. Wolal teatralnym glosem: jesli wszystko tu ma zginac to
    niechaj sie chociaz te dwa niebozeta uratuja!
    (historyjka autentyczna). Takze autentyczne ale mniej znane jest, ze
    poza kilku zamordowanymi mnichami zarznieci
    mieszkancy Pragi to byli sami Zydzi.

    fatso