  • 1. Data: 2010-06-24 08:40:02
    Temat: Dlaczego zawiesili komputronik
    Od: "MNE" <mnemonik_soft[XXXX]@poczta.onet.pl>

    Dlaczego zawisili komputronik

    Jak nie jest ani na górnych ani na dolnych widłach?

    Ktoś wie - ma być jakis komunikat?

  • 2. Data: 2010-06-25 05:48:04
    Temat: Re: Dlaczego zawiesili komputronik
    Od: pit455 <p...@g...com>

    On 24 Cze, 10:40, "MNE" <mnemonik_soft[XXXX]@poczta.onet.pl> wrote:
    > Dlaczego zawisili komputronik
    >
    > Jak nie jest ani na górnych ani na dolnych widłach?
    >
    > Ktoś wie - ma być jakis komunikat?

    http://gielda.onet.pl/bolesna-lekcja-dla-gieldowych-
    spekulantow,18727,3311047,1,prasa-detal

    "Po szaleńczych zwyżkach akcje Karenu i Komputronika zanurkowały. To
    kara dla inwestorów, którzy pomylili giełdę z kasynem - ostrzega "Puls
    Biznesu".

    W ciągu ostatnich kilku dni notowania obu powiązanych z sobą firm
    (Komputronik jest głównym akcjonariuszem Karenu) miały ogromny wzrost.
    To wynik komunikatu o podpisaniu listu intencyjnego z niewymienionym z
    nazwy inwestorem z USA, który obejmie akcje nowej emisji Karenu i
    opłaci je gotówką i wkładem niepieniężnym o łącznej wartości ok. 250
    mln zł. Skutkiem tego m.in. kapitalizacja firmy z 34 mln zł skoczyła o
    prawie 270 proc. do 125 mln zł. Gwałtownie wzrosły obroty ze średnio 8
    mln zł na jednej sesji, do 16 mln zł. W tym czasie notowania
    Komputronika wzrosły o 100 proc.

    W czwartek kurs obu firm runął i nastąpiła paniczna ucieczka od
    akcji.

    Zdaniem ekspertów, taki "owczy pęd" częsty jest na giełdzie, o czym
    świadczą przytaczane w gazecie przykłady. Na ogół jest to efekt
    działań spekulacyjnych drobnych graczy, którzy liczą na szybkie
    wzbogacenie się. Kończy się to zazwyczaj taką bolesną lekcją."

  • 3. Data: 2010-06-25 06:25:20
    Od: "MNE" <mnemonik_soft[XXXX]@poczta.onet.pl>

    Witam
    złożyłem sprzedaż KOPMUTRON jak kurs był po 18,00

    Data złożenia 24-06-2010 10:26:06
    Papier KOMPUTRON Strona Sprzedaż
    Cena 17,95 PLN

    Notowania były zawieszone choć nie były na widełkach ani dolnych ani górnych
    Mnie interesuje dlaczego notowania były zawieszone - nie ma żadnego
    komunikatu - dopiero po około 30 minutach kurs wskoczył na widełki dolne.

    Ktos wie jaka była przyczyna zawieszenia?

    i.googlegroups.com...

  • 4. Data: 2010-06-25 06:55:21
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "MNE" <mnemonik_soft[XXXX]@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > komunikatu - dopiero po około 30 minutach kurs wskoczył na widełki dolne.
    >
    > Ktos wie jaka była przyczyna zawieszenia?

    Nie śledziłem dokładnie ale chyba TKO był poniżej dolnych widełek

    --
    marfi

  • 5. Data: 2010-06-25 10:11:33
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Pewnie kogos bolalo, ze ktos inny zaryzykowal i zarobil na tych akcjach.
    Typowa bucówa ze strony zawieszajacego notowania.

    D.

    grup dyskusyjnych:hvv5pg$kp5$...@m...internetia.pl...

  • 6. Data: 2010-06-25 10:34:23
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Pewnie kogos bolalo, ze ktos inny zaryzykowal i zarobil na tych akcjach.
    > Typowa bucówa ze strony zawieszajacego notowania.

    A jak kurs szedł w górę to zatrzymania po przekroczeniu górnych widełek Ci
    nie przeszkadzały?
    BTW: W takiej sytuacji (wyjście kursu poza widełki lub widełki dynamiczne)
    nie zatrzymuje "ktoś" a robi to system notujący.
    --
    marfi

  • 7. Data: 2010-06-25 11:12:06
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Jasne, ze mi przeszkadzalo. Zawieszanie notowan to nic innego jak brak
    wolnego rynku i proba regulacji na chama.

    D.

  • 8. Data: 2010-06-25 11:27:05
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    Odpowiedź jest prosta - zabrakło naiwnego kapitału, który by ciągnął notowania
    słabiutkich spółek dalej w górę i piramidka finansowa skończyła się.