eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDlaczego progresja podatkowa jest uznawana niejako za normę? › Re: Dlaczego progresja podatkowa jest uznawana niejako za normę?
  • Data: 2021-05-27 10:55:38
    Temat: Re: Dlaczego progresja podatkowa jest uznawana niejako za normę?
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-05-27, ptoki <s...@g...com> wrote:

    [...]

    > Fandzolisz waść. Bogaty tak samo jak biedny idzie na operacje bo prywatnie se raka
    nie
    > uleczy. A przynajmniej nie taki bogaty co to dopiero w drugi prog wskoczyl.

    Wkurwia mnie już ten mit z tym rakiem.
    Zwłaszcza teraz kiedy zewsząd jest info, że się nie wyrabiaja.

    Bogaty tego raka nie będzie musiał operować, bo go zdiagnozują na tyle
    wcześnie (prywatnie), że będzie można działać nieinwazyjnie, a biedny
    na NFZ zanim dostanie wizytę i diagnozę, to już jego leczenie kosztuje
    fortunę i jest częściej nieskuteczne.

    Co więcej leki kosztujące bańkę i więcej są zazwyczaj nierefundowalne.
    Nie tylko na raka. Nie wierzysz? Ogarnij sobie pierwsze lepsze serwisy
    zbiórkowe, to zobaczysz jak państwo "pomaga". Podobnie z lekami które
    kosztują dziesiątki tysięcy, ale do stosowania ciągłego (do chorób
    przewlekłych).

    Jest zylion chorób na które państwo pomaga w stopniu minimum, albo wcale.
    Do 2019 nie dało się wyleczyć astygmatyzmu przy operacji zaćmy bo NFZ
    refundował jedynie najprostsze soczewki, a i to wymagało lat czekania.
    Aparaty słuchowe refunduje w kwocie chyba 750 zł / sztuka, kiedy te
    sensowne kosztują kilka tysięcy złotych. O dentyście nie wspomnę.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com