  • 11. Data: 2004-02-16 17:22:58
    Temat: Re: Dlaczego mBank wprowadzil oplaty za przelewy ;)
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Czytek Newsów wrote:
    [...]

    > Już to gdzieś pisałem - SFI a typowy depozyt
    > (lokata) to zupełnie co innego.
    > I nie zastąpi lokat.
    >
    > A jak mB chce robić tylko za maklera,
    > to po co się nazywa bank... ;-))

    Mnie niespecjalnie obchodzi jak się nazywa[1] ale to, że ma fajną usługę.
    Wskaż mi Biuro Maklerskie(lub coś podobnego), bez opłat za prowadzenie i
    zakup/sprzedaż funduszy to się przeniosę
    KJ
    [1] z dokładnością do subtelności wynikających np. z prawa bankowego.

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 12. Data: 2004-02-16 19:18:49
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Mon, 16 Feb 2004 15:23:19 +0100, "~WD" <j...@c...barg.sv> wrote:

    >Dokładnie 139mln brutto, czyli 101,9mln netto !!!*
    >*liczone z private bankingiem BRE !
    >
    >DETAL: Koszty działania i amortyzacja 212,4 mln - 72,4mln (wynik na działalności
    >bankowej z rezerwami), daje tą stratę.

    No to niegospodarni sa i tyle, VWBd wydal tylko pare milionow na otworzenie
    banku internetowego.

  • 13. Data: 2004-02-16 19:58:52
    Od: "Artur7" <a...@p...onet.pl>

    > Wskaż mi Biuro Maklerskie(lub coś podobnego), bez opłat za prowadzenie i
    > zakup/sprzedaż funduszy to się przeniosę

    Ale przecież cuś takiego to ma efund.pl - bez opłat za prowadzenie, zakup i
    sprzedaż funduszy.
    Ale chyba chodzi, o to że nie ma prowizji za zakup? A to ma (chyba) tylko
    mBank, Multi i chyba (GTFI) VW

    pzdr
    Artur

  • 14. Data: 2004-02-16 23:12:29
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    devnull <d...@n...net> wrote:
    > No to niegospodarni sa i tyle, VWBd wydal tylko pare milionow na
    > otworzenie banku internetowego.

    khem - zobacz co porownujesz, a potem pisz...

  • 15. Data: 2004-02-16 23:29:54
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Tue, 17 Feb 2004 00:12:29 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >khem - zobacz co porownujesz, a potem pisz...

    Jak odejme od tego multibank to i tak o rzad wielkosci wiecej wydano na mbank
    niz na VWBd.

    Tak jak juz to wielokrotnie mowilem wczesniej wprowadzenie obecnych oplat to
    skutek przeinwestowania, czyli w gruncie rzeczy zlego zarzadzania. Obecnie te
    moje slowa potwierdza sam BRE Bank:

    "Obszar bankowości detalicznej wciąż jednak generował w 2003 r. bardzo wysokie
    straty, wynikające z dalszych działań inwestycyjnych."
    http://www.brebank.com.pl/centrumprasowe/?eId=64242&
    _requestid=65204

    Patrzac sie w wykresy i rzedy liczb zapomnieli jednak o czynniku ludzkim - co
    za niewybaczalny blad.

  • 16. Data: 2004-02-16 23:52:21
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    devnull <d...@n...net> wrote:
    > Jak odejme od tego multibank to i tak o rzad wielkosci wiecej wydano
    > na mbank niz na VWBd.

    Sugerujesz, ze VBd powstal w 2003 roku? Czy znowu piszesz, zeby pisac?

    > Tak jak juz to wielokrotnie mowilem wczesniej wprowadzenie obecnych
    > oplat to skutek przeinwestowania, czyli w gruncie rzeczy zlego
    > zarzadzania. Obecnie te moje slowa potwierdza sam BRE Bank:

    W takim razie wytlumacz mi po co VBd wprowadzil konta i karty (inwestuje), a
    potem zaczal udostepniac je bezplatnie (znowu inwestuje). Oraz po co
    wprowadza kolejne produkty (znowu inwestuje).

    > "Obszar bankowości detalicznej wciąż jednak generował w 2003 r.
    > bardzo wysokie straty, wynikające z dalszych działań inwestycyjnych."
> [...]

    Nastepuje rozwoj - wiec musza byc inwestycje. Zeby zmniejszyc straty
    zmieniono zalozenia i wprowadzono oplaty za przelewy.

    Poza tym co ty porownujesz? Jakie rzedy wielkosci?

    > Patrzac sie w wykresy i rzedy liczb zapomnieli jednak o czynniku
    > ludzkim - co za niewybaczalny blad.

    Dlaczego niewybaczalny? Blad w biznesie jakich wiele. Czy mam ci zaczac
    wymieniac popelnione bledy w sektorze bankowym z okresu ostatnich 3 lat?
    Zadziwia mnie twoja postawa. Cos chcesz udowodnic BRE Bankowi? Ze masz
    racje? Nie znajac zupelnie kosztow ani dochodow? Czy to nie zakrawa o
    megalomanie i inne symptomy? :P

    P.S. To juz moja ostatnia odpowiedz na twoj mail. Szkoda zupelnie czasu...

  • 17. Data: 2004-02-17 10:48:26
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Tue, 17 Feb 2004 00:52:21 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Sugerujesz, ze VBd powstal w 2003 roku? Czy znowu piszesz, zeby pisac?

    OK, masz racje pisalem o tym co bylo.

    >W takim razie wytlumacz mi po co VBd wprowadzil konta i karty (inwestuje), a
    >potem zaczal udostepniac je bezplatnie (znowu inwestuje). Oraz po co
    >wprowadza kolejne produkty (znowu inwestuje).

    Czy jego inwestycje sa mniej kosztowne niz mbanku czy nie? Wydaje mi sie, ze
    jak na razie inwestuja w to co trzeba, a mbank zostal przeinwestowany (nie uda
    sie zlapac kilku srok za ogon naraz).

    _requestid=65204

    >Nastepuje rozwoj - wiec musza byc inwestycje. Zeby zmniejszyc straty
    >zmieniono zalozenia i wprowadzono oplaty za przelewy.

    Tak ale tutaj przeinwestowano...

    >Dlaczego niewybaczalny? Blad w biznesie jakich wiele. Czy mam ci zaczac

    Niewybaczalny np. w tym sensie, ze wielu ludzi im tego nie wybaczy. ;)

    >wymieniac popelnione bledy w sektorze bankowym z okresu ostatnich 3 lat?
    >Zadziwia mnie twoja postawa. Cos chcesz udowodnic BRE Bankowi? Ze masz
    >racje? Nie znajac zupelnie kosztow ani dochodow? Czy to nie zakrawa o

    Jak to nie znajac, przeciez podal to wszystko na konferencji prasowej:
    http://www.brebank.com.pl/binsource?docId=64240

    >P.S. To juz moja ostatnia odpowiedz na twoj mail. Szkoda zupelnie czasu...

    Bezsensowne i niepowazne jest takie stanowcze zarzekanie sie, ze sie wiecej nie
    napisze, bo przeciez nigdy nie wiadomo co Twoj rozmowca napisze i czy nie
    zajdzie koniecznosc udzielenia odpowiedzi. Zebys chociaz dodal
    "prawdopodobnie". Pozniej wyglada to tak smiesznie jak na forum mbanku gdzie
    W.B. sie czesto zarzeka, ze to juz ostatni post w danym watku, a pozniej pisze
    jeszcze kilka.

  • 18. Data: 2004-02-17 11:11:54
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    devnull <d...@n...net> wrote:
> [...]
    > na forum mbanku gdzie W.B. sie czesto zarzeka, ze to juz ostatni post
    > w danym watku, a pozniej pisze jeszcze kilka.

    hehehehe - ok pozno bylo a ja caly dzien wpisywalem do Excela ankiety... Jak
    pomysle ze tyle jeszcze przede mna roboty to brak mi juz sily...

  • 19. Data: 2004-02-17 11:57:00
    Od: devnull <d...@n...net>

    >hehehehe - ok pozno bylo a ja caly dzien wpisywalem do Excela ankiety... Jak
    >pomysle ze tyle jeszcze przede mna roboty to brak mi juz sily...

    Ciezkie jest zycie na tej orbicie. ;)))

  • 20. Data: 2004-02-18 11:45:46
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    http://banki.wp.pl/wiadomosci.html?POD=17&wid=488171
    8

    To zob. jeszcze te wyniki ;)
    http://bankowy.wp.pl/wiadomosci.html?POD=17&wid=4892
    086&ticket=8031117138597442g1%2FBVFG8%2BR4a6DIKG%2Bg
    FDScEtDiLYqlNZqB6TV9cmgvHhw7d2KE%2FIU99ep7QKJR1U86PJ
    z9dj
    1dLc8dEXokFqfxWi8wskaJC6cfn1jg%2F6B2IZHrahuvZsjxGObz
    PkfYs