  • Data: 2004-05-11 08:10:22
    Temat: Re: Dlaczego mBank jest zły.
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 11 May 2004 07:45:22 GMT, m...@p...pl (McMac)
    napisał(a):

    >Nie przesadzaj. Człowiek mieszkający w mieszkaniu nie ma z reguły oddzielnych
    >opłat za wode, ogrzewanie, śmieci, tylko wszystko płaci w "czynszu".

    Mowisz co wiesz... Wszyscy spoldzielcy wlasnosciowi (a tych zaczyna
    byc wiekszosc) placa nie jeden a trzy przelewy. Wiekszosc pozostalych
    placi nie jeden a dwa przelewy. To tyle na temat czynszu.

    Jestem emerytem (67 lat) zatem nieaktywnym zawodowo, i wyobraz sobie,
    ze wysylam tych przelewow miesiecznie w porywach do 15 i wiecej sztuk,
    a regularnie 10 sztuk. Zatem podane wyzej 6 sztuk uwazam za slaby
    wynik, skoro ja wysylam minimum 10. Czego tez nie okreslilbym jako
    niezly wynik. :-)

    --
    Adek {adek124(małpa)w.domku.prv.pl}
    http://adek124.republika.pl/