  • Data: 2004-05-11 09:58:11
    Temat: Re: Dlaczego mBank jest zły.
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <j...@4...com>, A_Zet wrote:

    > I w ten sposob zamiast dwoch (czynsz i media) robia sie trzy przelewy
    > (czynsz, FR i media).

    Za wywóz śmieci płacisz na jednym kwicie, a za zarządzanie
    nieruchomością (czy jak to się tam w spółdzielni zwie) na drugim? A w
    jakim celu? Poza tym FR też nie musi być osobno. Płacisz na jednym
    kwicie, a na koniec roku bierzesz zaświadczenie ile zapłaciłeś i to US
    wystarczy. Nie mam mieszkania w spółdzielni, mam we wspólnocie -
    wszystko płacę jednym comiesięcznym przelewem. Czy jest jakiś zapis
    prawny, kt. od członków spółdzielni wymaga 3 przelewów?

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę