  • Data: 2004-06-02 16:00:43
    Temat: Re: Dlaczego PKOSA zamyka Telepekao24
    Od: quwert <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Szkoda mi tylko łódzkiego PBG...
    Oj tak tak to był naprawde dobry bank w 1998 (albo 99 nie pamietam) roku
    dali mi 5000 PLN-ów kredytu odnawialnego na podstawie wpływów na konto
    (lekko je tylko podrasowałem ;)), podpisałem tylko jeden dokument Łatwo
    prosto i przyjemnie.
    W kwietniu 2004 juz w pekoa sa chciałem ciut podwyższyć limit o 1-2 KPLN-y
    i o mało nie wyzionołem ducha gdy pani zaczeła mi tłumaczyc procedure. Na
    zebranie wszystkich zaświadczeń dwa dni to by było mało!!! I tak to w
    dalszym ciągu mam stary limit z bardzo drogim kredytem