  • 1. Data: 2009-06-04 13:50:59
    Temat: Dieter bedzie prognoza?
    Od: <g...@g...pl>

    Bo czekamy z niecierpliwoscia co nasz forumowy mistrz mysli o gieldowej
    przyszlosci . pozdr

  • 2. Data: 2009-06-04 13:55:50
    Temat: Re: Dieter bedzie prognoza?
    Od: "Virck" <V...@v...wiesnet>

    <g...@g...pl> wrote in message
    > Bo czekamy z niecierpliwoscia co nasz forumowy mistrz mysli o gieldowej
    > przyszlosci . pozdr

    On jak mistrz wystawia jako ostatni jesienia.....

  • 3. Data: 2009-06-04 14:04:57
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Bo czekamy z niecierpliwoscia co nasz forumowy mistrz mysli o gieldowej
    > przyszlosci . pozdr

    Nudzisz się czy naprawdę nie jesteś w stanie żadnej decyzji samodzielnie
    podjąć? Dieter nigdy się nie zobowiązywał do regularności w pisaniu na
    grupie.
    Dombrek

  • 4. Data: 2009-06-04 15:09:40
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Nudzisz się czy naprawdę nie jesteś w stanie żadnej decyzji samodzielnie
    > podjąć? Dieter nigdy się nie zobowiązywał do regularności w pisaniu na
    > grupie.

    Natomiast nie tak dawno zakladajac watek o prognozach na najblizsze pol roku
    zadeklarowal sie, ze poda rowniez swoja prognoze. Minelo juz pewnie ze 2
    tygodnie od tego czasu i cisza. Troche szkoda, bo ja lubie czytac jego
    prognozy.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 5. Data: 2009-06-04 16:26:58
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "DJ" <d...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > roku zadeklarowal sie, ze poda rowniez swoja prognoze. Minelo juz pewnie
    > ze 2 tygodnie od tego czasu i cisza. Troche szkoda, bo ja lubie czytac

    z tego ze nastąpiła cisza "totalna" wnioskuje ze może coś sie stało ?
    george

  • 6. Data: 2009-06-04 17:17:15
    Od: Robert <r...@r...pl>

    Dombrek pisze:

    > Nudzisz się czy naprawdę nie jesteś w stanie żadnej decyzji samodzielnie
    > podjąć? Dieter nigdy się nie zobowiązywał do regularności w pisaniu na
    > grupie.

    Ja też cenię Dietera i cenię Twoje uwagi, ale tutaj iście cuchnie
    kolesiostwem, co widać wyraźnie.

    Koledzy poniżej tłumaczą, nie będę powtarzał.

    RM.

  • 7. Data: 2009-06-04 17:30:02
    Od: Robert <r...@r...pl>

    Dombrek pisze:
> [...]

    Dokończę.. Mogłeś to samo Dieterowi napisać, jak pytał o prognozy..
    rozumiesz.

    RM.

  • 8. Data: 2009-06-04 19:53:19
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Dokończę.. Mogłeś to samo Dieterowi napisać, jak pytał o prognozy..
    > rozumiesz.

    Sorry, ale jestem za leniwy, żeby pisać regularnie na grupę. Jak mnie coś
    bierze i przeglądam sobie zawartość, to czasem coś odpiszę i tyle. A jak
    wątek skończył sie tydzień temu, to nie ma co wygrzebywać staroci.
    Natomiast wkurzają mnie takie teksty jak grey62 zaczął. Tu się nie płaci
    abonamentu, żeby można było wymagać regularności i podawania na talerzu
    prognoz.
    Dombrek

  • 9. Data: 2009-06-04 20:14:19
    Od: "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l>

    Dombrek napisał:

    > Natomiast wkurzaj? mnie takie teksty jak grey62 zacz?ł. Tu się nie płaci
    > abonamentu, żeby można było wymagać regularno?ci i podawania na talerzu
    > prognoz.

    Masz spore kłopoty z czytaniem ze zrozumieniem, poćwicz tą sztukę.
    Gość niczego "nie wymaga", zadał całkiem grzecznie pytanie, a Ty nie
    wiedzieć czemu napadasz na niego.

  • 10. Data: 2009-06-04 21:46:02
    Od: "RySZARd" <ryszardszarspam,@restauracja-casablanca.spam.pl>

    Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości

    > Masz spore kłopoty z czytaniem ze zrozumieniem, poćwicz tą sztukę.
    > Gość niczego "nie wymaga", zadał całkiem grzecznie pytanie, a Ty nie
    > wiedzieć czemu napadasz na niego.
    oj oj nerwowość bezpodstawna
    ...chyba pora na przesilenie....

    pzdr