  • Data: 2016-09-09 00:39:32
    Temat: Re: Deficyt budzetowy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin" 57d1b77e$0$12544$6...@n...neostrada.pl

    > Co za problem zmienic ustawe gdy zajdzie taka potrzeba? Mniej
    > wiecej taka jak w USA gdy dochodza do kolejnego limitu zadluzenia.
    > Jest teatr w kongresie o kolejne zwiekszenie limitu zadluzenia USA
    > i jeszcze sie nie zdazylo zeby nie zwiekszyli.

    DTrump zapowiada rozwój armii -- raczej bez kolejnych sesji
    drukarskich nie uda się...

    > Pewna czy nie ale jak na razie skutecznie wygryza USD z rezerw
    > i w najblizszej przyszlosci raczej jedyna alternatywa dla USD
    > na rezerwy.

    Ciekawe, dlaczego nie CHF?

    > Nadal jest to konsumpcja bo zadnego zwrotu z inwestycji nie ma:)

    IMO inwestycja także. (chociażby nie trzeba daleko jechać z domu do roboty)

    > Co do zostawiania wnukom to raczej bym o tym nie myslal
    > (nawet dzieciom). Lepiej zainwestowac w lepsza edukacje.

    Zrezygnować z fajek i pyfka...

    > Z drugiej strony po to sie inwestuje zeby moc sobie na konsumpcje pozwolic.

    Tylko aspołecznicy tak uważają.
    Inne istoty uważają, że pracują, aby płacić podatki,
    którymi opłacani są urzędnicy dofinansowujący budowanie miejsc pracy...

    > Nie musi byc, ale jest:)

    Różnica jest prosta -- ja spłacam moje długi, lecz rządy kolejnych
    kadencji spłacają długi zaciągane przez rządy kadencji poprzednich...