eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDedykowane konta dla wspólnot mieszkaniowych - pytania do korzystających › Re: Dedykowane konta dla wspólnot mieszkaniowych - pytania do korzystających
    From: RobertS <r...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dedykowane konta dla wspólnot mieszkaniowych - pytania do
    korzystających
    Date: Mon, 05 Mar 2007 14:33:24 +0100

    > Czy możecie się podzielić wiedzą, z jakich kont korzysta Wasza wspólnota
    > mieszkaniowa? Co byście polecali? Co odradzacie?
    >
    > Wspólnota w której mieszkam stoi przed wyborem konta do obsługi
    > płatności bieżących oraz obsługi funduszu remontowego. Oprócz jak
    > najniższych kosztów (prowadzenie, przelewy) istotna jest możliwość
    > wydzielenia (przynajmniej jednego) subkonta, przydałoby się chociaż
    > szczątkowe oprocentowanie. Ważne jest także, aby przynajmniej 2-3 osoby
    > (zarząd, administrator) miały możliwość kontroli (administartor - z
    > ograniczeniami ;)

    moja wspolnota ma konto w BZ WBK, 15zl miesiecznie, przelew zewn.
    1,60zl, przelewow wykonujemy ok. 10 miesiecznie wiec calkowity koszt to
    ok. 30zl
    rachunek nie jest oprocentowany, ale bank oferuje b.interesujace lokaty,
    np. 30-dniowe w oprocentowaniem 3,25%, min. wartosc lokaty to 1000zl

    f.remontowy nie musi miec osobnego konta, wazne zeby ksiegowosc
    wiedziala jakie jest jego saldo...

    mamy jeden poziom akceptacji (opcja bezplatna), wyglada to tak, ze
    administrator (ksiegowosc) zna login i haslo do konta - moze przegladac
    historie rachunku, saldo itp...moze rowniez wprowadzic przelew, ktory
    nastepnie autoryzuje jeden z czlonkow zarzadu (sms kod)

    --
    pozdr.
    RobertS