  • 1. Data: 2002-09-16 15:18:36
    Temat: Debet
    Od: "Wally" <w...@g...pl>

    Chcialbym zalozyc konto w banku ale z mozliwoscia debetu,
    czy znacie jakies banki ktore daja 2 lub 3 krotny debet
    juz po 3 miesiacach, z gory dziekuje za rady,

    ps. wiem ze w BPH mozna dostac szybko debet ale
    podobno jest to dosc drogi bank jezeli chodzi o prowadzenie rachunku.

  • 2. Data: 2002-09-16 15:24:20
    Temat: Re: Debet
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    Wally wrote:
    > ps. wiem ze w BPH mozna dostac szybko debet ale
    > podobno jest to dosc drogi bank jezeli chodzi o prowadzenie rachunku.

    4,50 za sezam
    niecale 10zl za sezam silver (wlasnie dzis sobie zalozylem).

    --
    p.
    Marcin "MCR" Nowakowski - m...@i...pl - UIN:53375070 - GG:1824096

  • 3. Data: 2002-09-17 08:51:44
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 16 Sep 2002 17:18:36 +0200, "Wally" <w...@g...pl> wrote:

    >Chcialbym zalozyc konto w banku ale z mozliwoscia debetu,
    >czy znacie jakies banki ktore daja 2 lub 3 krotny debet
    >juz po 3 miesiacach, z gory dziekuje za rady,

    Multi - 2 krotnosc po 3mc w MK Ja

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 4. Data: 2002-09-17 09:17:12
    Temat: Odp: Debet
    Od: "Lookas" <s...@i...wp.pl>

    Użytkownik Wally <w...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:am4stq$gt2$...@n...tpi.pl...
    > Chcialbym zalozyc konto w banku ale z mozliwoscia debetu,
    > czy znacie jakies banki ktore daja 2 lub 3 krotny debet
    > juz po 3 miesiacach, z gory dziekuje za rady,

    Polecam WBK.

    Lookas

  • 5. Data: 2002-09-17 09:22:45
    Od: j...@p...onet.pl

    > 4,50 za sezam
    > niecale 10zl za sezam silver (wlasnie dzis sobie zalozylem).

    Ale trzeba jescze dodać 0.1 % maksymalnej kwoty dopuszczalnego debetu
    miesięcznie. Dla srebrnego debet do 2.500 zł bodajże gratis.

    Jacek

  • 6. Data: 2002-09-17 10:56:12
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 16 Sep 2002 17:18:36 +0200), "Wally"
    <w...@g...pl> był(a) napisał(a):

    >Chcialbym zalozyc konto w banku ale z mozliwoscia debetu,
    >czy znacie jakies banki ktore daja 2 lub 3 krotny debet
    >juz po 3 miesiacach, z gory dziekuje za rady,

    Lukas.

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)