    From: "Maciej Loret" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Darmowe karty kredytowe w mBanku
    Date: Tue, 1 Jun 2004 07:31:09 +0200

    Witam.

    > No, to napisalem.

    Napisałeś:
    "To by nic nie dalo - nie chodzi o przyspieszenie transakcji, a ich
    opoznienie. Wiec nalezaloby nie jezdzic samochodem, nie czytac gazet,
    nie jesc... :-)
    Swoja droga, sa ludzie ktorzy wlasnie tak robia (mysle ze cos tam jedza).
    Z tym ze to chyba nie ma zwiazku z kartami kredytowymi."

    Jak to się ma do tego co ja napisałem? Nie wiem, ale dajmy już temu spokój
    ;)

    > W takim przypadku dla Ciebie roznica w terminie wydatkow jest pomijalna,
    > przynajmniej przy obecnych krotkoterminowych stopach procentowych
    > depozytow.
    > Jakbys pozyczal np. od Providenta, albo przynajmniej na KK (z odsetkami),
    > to wtedy mialbys rzeczywiscie o co walczyc - praktycznie, a nie tylko
    > teoretycznie.

    Zależy jakie kwoty bym pożyczał. Duża kwota przy małym procenicie może być
    większa od małej kwoty przy dużym procenicie ;) Poza tym skoro mogę opóźnić
    wydanie pieniędzy, bo mogę na tym zarobić parę złotych lub mam za mały
    limit, to dlaczego nie.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret