  • Data: 2002-10-06 15:45:09
    Temat: Re: Dania - prowizja od platnosci karta?
    Od: "Piotr R." <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "XYZ" <x...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:anor1q$pdc$1@korweta.task.gda.pl...
    > Cześć
    >
    > Doszły mnie słuchy, że podobno w Danii bardzo wiele sklepów (może nawet
    > wszystkie?) pobiera dodatkową prowizję za płatność kartami?
    > Czy coś ktoś o tym wie?
    > NTG ale: PS. Jeśli ktoś zna ceny podstawowych produktów w Danii, będę
    także
    Prowizji mi nigdzie nie pobrali (chyba że w bankomacie), ale w niektórych
    sklepach (np.siec sklepów REMA1000) nie łykał żadnej karty(Ve i VC), ale
    najczęściej bez problemów.
    masło: 12.95
    piwo porter: 8.95
    mleko: 6.15 (chyba 2 litry)
    cytryny: 3.95 (chyba za sztukę)
    chleb na grzanki: 5.75
    benzyna: 8.04
    cukier w kostkach: 9.8
    przejazd mostem nad wielkim bełtem: 240 (sam.osobowy)
    hotel cab-inn: 1170 (4 osoby)

    Piotr R.