  • 31. Data: 2002-11-29 09:06:12
    Temat: Re: DG i PZ - zawieszenie (Idea)
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski"
    > Wcale nie OT! W promocji "Top z kartą" są przecież Nokie 6510 za 49zł w
    > Optimie! :-)))
    > Warunek: zakup kartą wypukłą i opłacanie tak rachunków poprzez stałe
    > obciążanie karty (min. pół roku).

    jak kupowałem trzeci tel w Optimie to tez diler kazal mi podpisac ze bede
    placil karta ale potem ani razu mi z karty nie potracili - po prostu
    dolaczaja trzeci tel do wspolnej faktury i dziala to samo PZ ktore mialem
    poprzednio.

    W takiej sytacji nie ma szans na spelnienie warunkow promocji :-))
    *** blad ***

  • 32. Data: 2002-12-03 08:10:03
    Od: n...@h...pl

    > zabolec w > przyszlosci
    >
    > Pytałem się już - na jakiej podstawie przedstawiasz swoje informacje. Na
    > razie bardziej wiarygodny jest dla mnie US i kilka osób z
    > pl.soc.prawo.podatki.
    >
    > Pozdrawiam
    > K. Kowalski

    jesli masz to z urzedu na pismie to faktycznie mozesz sie nie obawiac
    bo ze 'pani zosia z US powiedziala' nie wystarczy :)
    jestem doradca podatkowym (brak wiarygodnosci w twoich oczach jakos zniose;),
    pisze bo byc moze komus to pomoze)

    pozdrawiam

  • 33. Data: 2002-12-03 09:01:39
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > jestem doradca podatkowym (brak wiarygodnosci w twoich oczach jakos
    zniose;),
    > pisze bo byc moze komus to pomoze)

    Kolego - nie rób z tata wariata ;-) Jeśli jesteś doradcą podatkowym to jest
    to dla mnie istotne i wybiorę się w grudniu do US sprawdzić co i jak!
    Natomiast wcześniej słowa o tym nie napisałeś a pytałem :-)

    Pozdrawiam
    K. Kowalski