  • Data: 2011-09-11 19:39:31
    Temat: Re: DB łamie ustawę antyspreadową
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11-09-11 20:49, Radex wrote:
    > Gdyby to było 100 zł to może bym uwierzył, ale 10 zł to na pewno nie są
    > koszty banków pośredniczących. Na partyline nie mam co dzwonić bo będą
    > bronić banku. Z resztą dzwoniłem wcześniej na partyline i twierdzili, że
    > aneks podpiszę podczas jednej wizyty w oddziale, a tymczasem minęły 2
    > tygodnie i aneks dalej jest nie gotowy. Złożę reklamację i zobaczymy co
    > odpowiedzą...

    Moze to usredniona oplata? Koszty takiego przelewu wcale nie musza byc
    jakies ogromne.
    Gdyby ciachali ja w obu przypadkach o ktorych piszesz - wtedy byloby to
    podejrzane, ale jesli tylko w tym drugim przypadku i to jeszcze wowczas,
    gdy wybrales taka opcje, to raczej wskazuje to na niewinnosc banku.
    Nie przesadzajac - daj pozniej znac jak sie reklamacja skonczyal

    --
    Zapraszam na http://www.bankowymokiem.pl - blog PKO Banku Polskiego
    Zobacz jak wygladaja Szkolne Kasy Oszczednosci http://www.szkolneblogi.pl