    From: "TOP" <o...@e...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy zwrot=wpłata na KK Citi ?
    Date: Thu, 10 Apr 2003 10:26:10 +0200

    >ostatnio musiałem zrezygnować z biletu kolejowego za który zapłaciłem KK
    >Citi. Dokonano zatem zwrotu kwoty na KK. Czy ktoś z użytkowników wie czy taka
    >transakcja traktowana jest tak samo jak wpłata na rachunek karty (czyli czy
    >mogę spłacić ostatnie zadłużenie pomniejszone o kwotę tego zwrotu). Pytam
    >ponieważ pani z CitiPhone po konsultacji z innym pracownikiem powiedziała mi,

    że "bezpiecznie będzie spłacić całe zadłużenie" ale jednoznacznie nie była mi

    >w stanie odpowiedzieć.

    Moje doświadczenia również z VC Lukasa, ale założę się że w Citi jest tak samo.
    Zwrot to jest wpłata na konto karty, więc pomniejszy saldo.
    Zresztą po co się martwić na zapas. Dostaniesz
    wyciąg z kwotą do zapłaty i taką zapłacisz. Tu problem może wystąpić jeśli zwrot był
    dokonany tuz przed końcem okresu rozliczeniowego. Wtedy wpłata może sie nie załapać
    na wyciąg bo podobnie jak obciążenie jest księgowana z kilkudniowym opóźnieniem.

    A moja rada
    na przyszłość jest taka, jesli dokonujesz zwrotu, zamiast KK podaj VE. Pieniążki
    wpłyną Ci za wczasu na konto, a panie konsultantki nie będą przeżywały dylematów.

    Miłego dnia
    Tomek
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl