    From: "Fajas" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy warto kupowac prestizowa karte??
    Date: Wed, 24 Sep 2003 13:38:43 +0200

    > Odpowieź byłą dość prosta: nie kalkuluje się, bo:
    > -) i tak mam wysoki limit na zwykłej, którego nigdy nie wykorzystałem
    (max
    > to chyba było 70%, i to gdy remontowalem mieszkanie i robiłem duże zakupy)
    > -) większe opłaty za golda, praktycznie nic w zamian
    > -) większa pokusa dla złodzieja jak widzi że płacę goldem

    Moj limit tez jest zupenie wystarczajacy, na marginesie mBank dal mi limit
    3 razy wiekszy niz BZ WBK (dotego bez zadnych zasiwdczen).
    Prestiz tez nie ma wiekszego znaczenia, pakiet uslug przewaznie mozna
    dokupic do zwyklej CV, przynajmniej to co mnie intersuje.
    Jedyny problem to to, ze zdecydowana wiekszosc transakcji aktualnie sie
    autoryzuje, ciekawy jestm jak to jest na np: zlotej Banku

    Fajas