    From: devnull <d...@n...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy to jest bezpieczne?
    Date: Fri, 20 Feb 2004 18:08:27 +0100

    >Jaki mam mu wtedy polecić inny bank, gdzie czlowiek
    >z ulicy moze wejsc i wplacić 20 tys. do mBanku,
    >placac przy tym *rozsądną * prowizję?

    Znajomy moglby sobie zalozyc w jakims banku darmowe konto a'vista i z niego
    zrobic tanio przelew, a jak chce calkiem za darmo to niech zalozy konto
    lokacyjne w Raiffeisenie i wowczas nie zaplaci ani grosza, ani za przelew, ani
    za konto, ktore moze mu kiedys sie do czegos jeszzcze przyda (np. do
    dywersyfikacji tych 20000).

    dn