eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy pełna księgowość wymusza dodatkowe info na wyciągu bankowym? › Re: Czy pełna księgowość wymusza dodatkowe info na wyciągu bankowym?
    From: "brum" <s...@n...berdyczow>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy pełna księgowość wymusza dodatkowe info na wyciągu bankowym?
    Date: Fri, 9 Mar 2012 19:05:00 +0100

    > Zauważyłem jednak, że niektóre banki żądają od spółek zoo dużo większych
    > opłat
    > za prowadzenie rachunku bankowego niż żądałyby od osoby prowadzącej
    > jednoosobową DG - skąd taka róźnica?

    jezeli tak jest faktycznie, to znikad

    > Czy pełna księgowość implikuje konieczność podawania jakiś dodatkowych
    > danych
    > na wyciągach bankowych?

    nie

    > Drukowania załączników?

    nie

    > Dodawania dodatkowych identyfikatorów?

    nie

    > czy raczej przyczyną zróżnicowania opłat za tę samą usługę jest po prostu
    > bolszewickie przyzwyczajenie pt. "na biednego nie trafiło to niech płaci"?

    dlaczego bolszewickie? raczej kapitalistyczne, jak Ci sie nie podoba, to idz
    do konkurencji
    ja spotkalem sie z tym, ze niektore banki nie obsluguja osob prawnych,
    natomiast nie spotkalem rozroznienia w toip pomiedzy osobami prawnymi, a
    fizycznymi prowadzacymi dzialalnosc
    niemniej jednak takie rozroznienie moze istniec, poniewaz osoba fizyczna
    prowadzaca dzialalnosc, to nie - jak sie niektorym wydaje - przedsiebiorstwo
    (ani tym bardziej "firma"), tylko nadal osoba fizyczna
    jezeli jakis bank chce od Twojej spolki wiecej kasy, to idz do vw banku,
    wiekszosc podstawowych oplat jest zerowa