  • 11. Data: 2004-02-12 21:10:41
    Temat: Re: Czy nowe bankomaty BZWBK maja "wypustki"?
    Od: "LUZYTA" <l...@g...pl>

    janke wrote:
    > jak pamietam taka byla, a pamietam bankomat [...]

    Kim jest producent tego bankomatu? ;-)
    --
    luzyta

  • 12. Data: 2004-02-12 21:19:01
    Od: "Piter" <p...@o...pl>

    > Wczoraj korzystalem z bankomatu BZWBK w poznanskiej Castoramie (wewnatrz,
    > przy wejsciu). Bankomat wygladal na jakis nowy typ. Wokol otworu na karte
    > mial wypuklosc z dziurka, o ksztaltach oblych i wklesla w czesci srodkowej
    > (tak jakby na palce przy wyjmowaniu karty). > Czy taka wypustka jest
    "firmowa" w tym modelu?

    Jeśli to model z "szybką " to spokojnie, one tak mają. Już takiego jednego
    sfotografowałem:)
    Pozdr.,
    Piotrek

  • 13. Data: 2004-02-12 21:20:17
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LUZYTA" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Kim jest producent tego bankomatu? ;-)

    siemens-nixdorf?
    janke

  • 14. Data: 2004-02-12 21:21:54
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c0gpnt$nc4$...@n...onet.pl,
    janke <j...@p...onet.pl>:
    > czesc RobertSA!
    >
    > pytales o BZtu bankomat w Castoramie/poznan:

    > jak pamietam taka byla, a pamietam bankomat bo stoi tam juz od blisko
    > (moze nawet ponad?) roku, i korystalem z niego namietnie, mieszkajac
    > jescze niedawno na kosmonautów
    >
    > mysle ze jest ok, mnie z konta po korzystaniu z niego nie ubywalo
    > nagle i niespodziewanie ;) a "optycznie-wypustkowo" on sie nie
    > zmienial w czasie zbyszko janke

    No wlasnie, liczylem na Twoja odpowiedz, bo podejrzewalem, ze masz stosunek
    namietny do tego bankomatu ;)
    Dzieki za uspokojenie.
    P.S. Mam nadzieje, ze dostawales moje odp. na priv, bo w pewnym momencie
    skrzynka na interii Ci sie przepelnila chyba.

    A z tym BZWBK dostepem pare dni temu to byl problem z laczem do ATMANA - nie
    wiem, czy czytasz icp.internet.komunikaty.

    --
    Robert

  • 15. Data: 2004-02-12 21:22:19
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    4...@n...onet.pl,
    LUZYTA <l...@g...pl>:

    > Kim jest producent tego bankomatu? ;-)

    Nie za duzo wymagasz? ;)

    Spytaj sie ochroniarza :)

    --
    Robert

  • 16. Data: 2004-02-12 21:23:19
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c0gpnu$nc4$...@n...onet.pl,
    janke <j...@p...onet.pl>:

    > jak to powiedziec: obok bankomatu stoi ochroniarz czy obok ochroniarza
    > stanal bankomat... ;)
    >
    > zbyszko janke

    :)))

    Ale ochroniarzy tam jest wiecej, a bankomat postawili kolo tego jednego.
    Namiary wyslalem juz LUZYCIE na priv (choc nie wiem, czemu to tajne ;))

    --
    Robert

  • 17. Data: 2004-02-12 21:24:09
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c0gqk5$oj3$...@n...onet.pl,
    Piter <p...@o...pl>:

    > Jeśli to model z "szybką " to spokojnie, one tak mają. Już takiego
    > jednego sfotografowałem:)

    Bez szybki. Przynajmniej nie widzialem. Nie widzialem tez mozliwosci, zeby
    szybka, jesli by byla, zaslonila ten wpust na karte.

    --
    Robert

  • 18. Data: 2004-02-12 21:26:00
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c0gna2$1k3$...@n...onet.pl,
    Glenn <g...@b...pl>:

    > No proszę, jak się koleżanka zainteresowała ;-)))

    _Dwie_ kolezanki ;)

    --
    Robert

  • 19. Data: 2004-02-12 21:26:05
    Od: "LUZYTA" <l...@g...pl>

    janke wrote:
    > siemens-nixdorf?

    Bardzo możliwe. Ponoć te bankomaty "są wyposażone w mechanizmy NN i CIM86,
    zapobiegają używaniu sfałszowanych kart identyfikacyjnych"

    Czy ktoś posiada jakieś szersze info o tych mechanizmach?
    --
    luzyta

  • 20. Data: 2004-02-12 21:29:16
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik RobertSA napisał:

    > Bez szybki. Przynajmniej nie widzialem. Nie widzialem tez mozliwosci, zeby
    > szybka, jesli by byla, zaslonila ten wpust na karte.

    Bo szybka otwiera sie po wlozeniu karty. ;-) Taki patent Siemensa by
    chronic klawiature i ekran. Szybka jest pancerna. Ale moze (nie musi -
    to opcja) byc stosowana tylko w bankomatach sciennych, czyli
    zewnetrznych (nawet jak sa wewnatrz ;-) ).

    Bartol