eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy mBank zmienił komus oprocentowanie kredytu na Lipiec ? › Re: Czy mBank zmienił komus oprocentowanie kredytu na Lipiec ?
  • From: "Zdzislaw" <k...@i...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy mBank zmienił komus oprocentowanie kredytu na Lipiec ?
    Date: Wed, 8 Jul 2009 13:13:29 +0200

    witam,
    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:h31t0i$efv$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > kredyt złotowy.
    > WIBOR3M.28.05.2009 4,64 (-> na czerwiec)
    > WIBOR3M 29.06.2009 4,45 ( -> na lipiec)
    > róznica 0,19% (umowa mówi o zmianie gdy skok wiekszy niż 0.1 ->
    > spełnione.)
    zgodnie z zapisem w Twojej umowie (blagam przeczytaj cala) mbank (w
    przypadku roznicy >0,1) zmienia wartosc stawek referencyjnych do 5 dnia
    roboczego lipca - zgodnie z komunikatem na blogu w lipcu zmiana ta nastapila
    6 lipca.
    http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=429
    Stawka ta zacznie obowiazywac od dnia splaty raty nastepujacej po tym
    dniu - pewnie splate raty masz 5 wiec nowa stawka bedzie Cie obowiazywac 5
    sierpnia (chyba, ze przed 5 sierpnia mBank zdazy zmienic stawke zgodnie z
    WIBOREM obowiazujacym 30 lipca).
    Oczywiscie mBank rownie dobrze mogl zmienic stawki 1,2 lub 3 lipca i wted
    obwiazywala Cie nowa stawka od 5 lipca, lecz zgodnie z umowa mial na to czas
    do 7 lipca.Bywaly takie miesiace, ze zmiana pomimo spadku wiboru nastepowala
    1 lub 2 dnia miesiaca (to tak zeby zbic Twoje przyszle argumenty o teorii
    spiskowej).

    > Nowe oprocentowanie powinno wynieść wiec 4,45% + marża.
    nie powinno
    > Niestety u mnie zostało "stare" , 4.64% + marża.
    ok
    > Jak jest u was? Chciałbym sie dowiedzieć czy jestem przypadkiem
    > "odosobnionym" czy to jest jakiś błąd "systemowy". Oczywiście złożylem juz
    > reklamacje.
    nie osmieszaj sie, to tylko swiadczy o tym, iz nie znasz swojej wlasnej
    umowy.

    Z.