eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktoś wie który bank daje kredyty pod zabezpieczenie jednostek TFI? › Re: Czy ktoś wie który bank daje kredyty pod zabezpieczenie jednostek TFI?
    From: "pix" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy ktoś wie który bank daje kredyty pod zabezpieczenie jednostek TFI?
    Date: Fri, 22 Nov 2002 11:56:56 +0100

    > Oj nie wiem, czy tak latwo znajdziesz - to jest raczej dla dibrych
    > klientow z wypchanymi portfelami. A TFI pewnie beda traktowac jak
    > akcje - dzisiaj masz, jutro moga byc nic nie warte- nasze banki to
    > jednak dalej nasze banki ;)

    No tak, ale nawet pomimo tego, że to "nasze banki" to jednak powinny
    sobie chyba zdawać sprawę z istnienia różnych funduszy i o różnym
    stopniu ryzyka. Tym bardziej, że do TFI przepłynęło sporo kasy.
    A wzięcie kredytu pod taką inwestycję antybelkową jest chyba jedynym
    sposobem skorzystania ze swoich oszczędności dla wszystkich którzy
    nie chcą dożywotnio pożegnać się ze zwolnieniem.

    Pix