  • 11. Data: 2008-01-14 10:41:29
    Temat: Re: Czy ktos moze policzyc?
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    r...@p...fm 6...@l...goo
    glegroups.com

    : Nie zapomnij o podatku Belki, który jest od 2001 r. :),

    Ponoć ma być zdjęta ta belka. Prawda to (z tym zdjęciem) czy nieprawda?

    --
    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

    polecam stronę --> http://www.virustotal.com/pl/

  • 12. Data: 2008-01-14 11:14:58
    Od: r...@p...fm

    On 14 Sty, 11:41, "Eneuel Leszek"
> [...]
    >
    > : Nie zapomnij o podatku Belki, który jest od 2001 r. :),
    >
    > Ponoć ma być zdjęta ta belka. Prawda to (z tym zdjęciem) czy nieprawda?

    -----------------------------

    Prawda to była przed wyborami (kiełbasa wyborcza). Teraz to jest mało
    prawdopodobne. Nikt dobrowolnie nie będzie rezygnował z zysków. Przed
    następnymi wyborami i następnymi wyborami itd. to znowu będzie
    prawda :)

    Pozdro
    Robson

  • 13. Data: 2008-01-14 11:27:51
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    r...@p...fm 0...@i...goo
    glegroups.com

    : Prawda to była przed wyborami (kiełbasa wyborcza). Teraz to jest mało
    : prawdopodobne. Nikt dobrowolnie nie będzie rezygnował z zysków. Przed
    : następnymi wyborami i następnymi wyborami itd. to znowu będzie prawda :)

    Insynuujesz, że jem śmierdzące mięso? ;) To oburzające!!!

    A poważniej: mnie ten podatek ani ziębi, ani grzeje, bo można go obejść,
    jeśli się chce, ale pytam z ciekawości.

    --
    ____

  • 14. Data: 2008-01-15 20:50:15
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Eneuel Leszek napisał(a) w wiadomości: ...

    >r...@p...fm 0...@i...goo
    glegroups.com

> [...]
    >
    >Insynuujesz, że jem śmierdzące mięso? ;) To oburzające!!!
    >
    >A poważniej: mnie ten podatek ani ziębi, ani grzeje, bo można go obejść,

    Lekarze, nauczyciele (ma nie być matur?), niektórzy górnicy, kolejarze
    też już zapowiadają... Jeżeli przyjdzie do płacenia z budżetu to nici
    z obniżek podatków, co nawyżej jakieś dziwaczne i zbędne ulgi w ramach
    "uproszczenia" systemu wymyślą. Ale akurat nie liczyłbym na zniesienie
    belkowego.
    Może skończy się jak z abonamentem RTV, może dla seniorów...

    Arek

  • 15. Data: 2008-01-15 20:53:58
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    krzysztofsf napisał(a) w wiadomości:
    <4...@j...go
    oglegroups.com>...

    >Pensja minimalna jest w miare latwa do ustalenia do przelicznikow -
    >Zreszta po to tez sie ja miedzy innymi podnosi, bo w budzecie wiele
    >dodatkow do wynagrodzen jest jako % czy wielokrotnosc najnizszej
    >krajowej - W ten sposob podnoszac "biednym najubozszym" pensje
    >najnizsza, tak naprawde funduje sie grube podwyzki dla roznej masci
    >kierownikow i dyrektowrow.

    Pensja minimalna no chyba najgorszy z możliwych punkt odniesienia
    bo jest ustalana ręcznie. Lepiej średnia, chociaż rzeczywiście
    średnia od minimalnej niestety zależy.

    Arek

  • 16. Data: 2008-01-15 23:11:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "Arek" fmj65l$6qe$...@n...onet.pl

    > Może skończy się jak z abonamentem RTV, może dla seniorów...

    Czy to znaczy, że seniorów nie dotyczy abonament RTV?

    --
    ____

  • 17. Data: 2008-01-16 07:34:47
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 16 Jan 2008 00:11:59 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Czy to znaczy, że seniorów nie dotyczy abonament RTV?

    Oczywiście. Po ukończeniu 75 lat z pewnymi wyjatkami.

  • 18. Data: 2008-01-16 11:15:16
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "jureq" fmkc2n$jb4$...@n...onet.pl

    > Oczywiście. Po ukończeniu 75 lat z pewnymi wyjatkami.

    A jeśli taki senior ma jednoosobową firmę, a w firmie
    firmowe radio, to też nie musi płacić tego haraczu?

    --
    ____

  • 19. Data: 2008-01-16 20:05:44
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 13 Jan 2008 20:32:54 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > "tadzik" fmdn39$o5m$...@a...e-wro.net
    > Trzeba jakoś policzyć, ile czego wówczas można było kupić
    > za te pieniądze, które zostały pożyczone i oddać dziś tyle
    > pieniądzy, aby można było za oddawane kupić to, co wówczas.

    No, to jest trochę średni pomysł - bo trzeba by było założyć, w co te
    pieniądze mogłyby być zainwestowane... Trochę inaczej wyjdzie się gdy
    przeliczyć je na ilość metrów kwadratowych mieszkania w centrum Krakowa,
    a "nieco" inaczej w przeliczeniu na to ile można było kupić komputerowych
    nagrywarek DVD albo 1GB pendrive'ów ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 20. Data: 2008-01-16 21:30:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek Osiecki" s...@t...ceti.pl

> [...]
    > a "nieco" inaczej w przeliczeniu na to ile można było kupić komputerowych

    Więc wiesz, co należy pominąć w tym liczeniu. :)
    A jeśli wiesz -- pójdzie Ci łatwiej z tym liczeniem. :)

    --
    ____