  • 11. Data: 2002-10-10 12:41:03
    Temat: Re: Czy ktos moze mi dokladnie wytlumaczyc jak dziala karta kredytowa ?
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    > czy trzeba bedzie miec konto w multi do tej karty?

    Nie

    K. Kowalski

  • 12. Data: 2002-10-10 12:41:43
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > A mi i tak nie wydadzą :-P

    Jeśli masz MultiKonto z linią kredytową - to to może pomóc :-)

    K. Kowalski

  • 13. Data: 2002-10-10 13:02:39
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Oct 10, 2002 at 02:41:43PM +0200, Krzysztof Kowalski wrote:

    > Jeśli masz MultiKonto z linią kredytową - to to może pomóc :-)

    A co jeszcze moze pomoc?

    Szczepienia juz przygotowalem, zaswiadczenie o niezaleganiu z
    podatkami tez ;-)

    P,NMSP

    --

    --w

  • 14. Data: 2002-10-10 13:19:41
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Dentarg <...@i...com> wrote:

    > Okres rozliczeniowy 30 dniowy powiedzmy od 5 kazdego miesiaca.
    > Rozumiem ze robie transakcje bezgotowkowe od 5. listopada na 1000 zl
    > (limit mam 3000). 5.12 jest wystawione zestawienie transakcji, na
    > ktorym jest termin splaty, minimalna kwota do splaceniam, itp ;).

    > Teraz co sie dzieje w przypadkach gdy:
    > Splacam minimalna kwote do splacenia:
    > Czy limit zostaje 3000 ? Czy limit mam 3000-kredyt ?
    Nie, 3000-to co zostało do spłacenia.

    > Splacam calosc: Tutaj raczej nie widze problemow, jedyne co mnie
    > zastanawia jaki mam limit do momentu splaty zadluzenia z poprzedniego
    > miesiaca. Czyli w moim przykladzie czy w grudniu (do dnia splaty) bede
    > mial 3000 zl limitu czy 3000-1000 (transakcje z listopada) ???

    Raczej masz limit - bieżące zadłużenie.

    > Czy w karcie BZ WBK Visa Classic wyplata z bankomatu jest jednoznaczna
    > z uruchomieniem kredytu czy nie ? Nigdzie nie moge znalezc tej
    > informacji na ich stronie ani w regulaminie karty :((.

    Tak.

    > Czy jest jakas lepsza karta niz powyzsza dla osoby z zarobkami
    > 1700-2400 netto ? Lukasowa Visa odpada bo nie pracuje jeszcze rok :)).

    Citi?
    --
    ___________ (R)

  • 15. Data: 2002-10-10 13:51:32
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message
    > Szczepienia juz przygotowalem, zaswiadczenie o niezaleganiu z
    > podatkami tez ;-)

    Jeszcze zdrowaśka w intencji MultiBanku i datek na tacę ;-)))

    K. Kowalski

  • 16. Data: 2002-10-10 14:49:13
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> napisał
    w wiadomości news:ao3t80$3ou$2@shilo.silesia.pik-net.pl...
    > "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Jeśli masz MultiKonto z linią kredytową - to to może pomóc :-)
    >
    > K. Kowalski

    Kto, jak kto, ale ty powinieneś wiedzieć, ze nie nei mam konta w Multi
    KJ

  • 17. Data: 2002-10-10 15:44:12
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    > Kto, jak kto, ale ty powinieneś wiedzieć, ze nie nei mam konta w Multi

    No to żałuj ;-)))

    K. Kowalski

  • 18. Data: 2002-10-10 16:07:21
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> napisał
    w wiadomości news:ao478d$99m$1@shilo.silesia.pik-net.pl...

    > No to żałuj ;-)))
    Wiesz, gdyby na waszych papiórkowych wyciągach był nr rachunku
    beneficjenta to jest spora szansa, ze bym się skusił -
    w końcu z Nowolipek na Królewską niedaleko ;-)
    KJ

  • 19. Data: 2002-10-10 16:09:39
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > beneficjenta to jest spora szansa, ze bym się skusił -
    > w końcu z Nowolipek na Królewską niedaleko ;-)
    Inna sprawa, ze z produktów kredytkowyc to interesują mnie tylko kary
    KJ

  • 20. Data: 2002-10-10 16:28:36
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    > Inna sprawa, ze z produktów kredytkowyc to interesują mnie tylko kary

    No to tutaj konkurencji chyba nie pobijemy. Citek wlepia niezłe kary ;-)))

    K. Kowalski