  • 31. Data: 2005-01-21 06:23:15
    Temat: Re: Czy ktoś już wpłacał na multikonto?
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Fri, 21 Jan 2005 03:58:58 +0100,
    osoba podpisana: kovalek <k...@o...pl>
    napisała:

    > Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości

    > ZTCW to są chyba jakieś przepisy dotyczące tego, jak powinna wyglądać KASA i
    > jakie powinna mieć zabezpieczenia - przede wszystkim szyba między klientem,
    > a kasjerka.

    Mhm, a ING, Raiffeisen czy Lukas kwalifikują się w tym momencie do
    kontroli NBP :-)
    KJ

    The man who understands one woman is qualified to understand pretty well
    everything.
    -- Yeats

  • 32. Data: 2005-01-21 08:33:43
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    kovalek napisał(a):

    > ZTCW to są chyba jakieś przepisy dotyczące tego, jak powinna wyglądać
    > KASA i jakie powinna mieć zabezpieczenia - przede wszystkim szyba między
    > klientem, a kasjerka.

    Ty poważnie?

    Stare baby w kolejce też są ustawowo zintegrowane z KASĄ...

    > a tak w ogóle to Centrum Usług Finansowych (czy jak to się tam nazywa),
    > to dziwna instytucja. Kiedyś jak miałem konto w Multi i chciałem wpłacić
    > na nie pieniądze, to pani w tej "recepcji" (która była zaraz przy
    > wejściu) wzięła je ode mnie, zapakowała w woreczek strunowy i wrzuciłą
    > do urny którą miała za plecami;

    Straszne. Przecież miała trzy godziny liczyć, dwa razy się pomylić i
    wrzucić do wielkiej złotej szuflady, gdzie jest majątek, klejnoty i
    złote dukaty.

    > a następnie wydrukowała potwierdzenie

    I na dodatek pewnie na ładnym papierze i z miłym dla oka stemplem.
    Przecież to nienormalne!

    > :-) Nie wspomne tez o fakcie, że mając banknot 200zł., nie możemy
    > wpłacić na konto kwoty np. 150zł (bo nie ma możliwości wydania reszty).

    No a to już specyficzne.

  • 33. Data: 2005-01-21 12:38:17
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:csqibe$2pc$1@news.elsat.net.pl...

    \>> :-) Nie wspomne tez o fakcie, że mając banknot 200zł., nie możemy

    > No a to już specyficzne.

    A czy to zgodne z prawem? Bank nie ma ustawowego obowiązku np. rozmiany
    pieniędzy (oczywiście pobierając za to prowizje)?No chyba, że Multi coś
    wymyślił i dlatego ich "oddziały" to są centra usług finansowych...

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 34. Data: 2005-01-21 17:18:40
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to dokładnie 2005-01-21 13:38 (a mżyło jak cholera),
    kiedy kovalek myśl swoją ubrał(a) w słowa takie:

    > A czy to zgodne z prawem? Bank nie ma ustawowego obowiązku np. rozmiany
    > pieniędzy (oczywiście pobierając za to prowizje)

    że co?

    --
    **** ****
    **** If you're so smart, why Microsoft Outlook Express ****

  • 35. Data: 2005-01-23 11:28:56
    Od: "Wojtek A..K." <w...@r...vline.pl>

    "Dudus" <t...@w...plUSUN> wrote in message

    > Oczywiscie ze mozna wplacac, nie pamietam jak z prowizja bo wplacalem i
    > wyplacalem kwoty powyzej 1tys PLN i wtedy jest bez prowizji. Mam konto MY
    > i jak ich znam to to pewnie tez ma jakies znaczenie.

    ...NO JAK to jest ??? Człowiek czasami męczy się, wysmaruje starannie tekst
    w którym wyłuszczy swój problem i dostaje circa 1-2 posty w odpowiedzi.
    A tu, kurka ktoś skrobnie mimochodem 2 linijki, w dodatku niepełne
    i rozrasta się wątek, który nie mieści się na monitorze 21".
    To chyba nie zależy od wkładu pracy tylko od talentu jednak.

    W.A..K.

  • 36. Data: 2005-01-23 13:36:58
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl>

    Piękny wątek - dawno nie miałem tylu ataków śmiechawki podczas czytania.
    Szczególne gratulacje za różne ustawowe i inne definicje kasy oraz za
    rozmianę pieniędzy :)))